Issa skriver:
Hej alle dejlige damer!
Vi har tre killinger der er klar til at komme hjemmefra.. De er født inde, så de er renlige, men går lige nu både inde og ude.. De er vant til hund, og er nogle rigtig kælne små misser 
DE BLIVER AFLIVET HVIS IKKE DE FÅR ET HJEM (så spred endelig rygtet, så vi slipper for dette)..
Skriv PB for mere info 
Dette er ikke for at dømme nogen overhovedet - blot for at få en forståelse.
*Hvordan/hvorfor kan man få killinger på sin kat og så aflive dem hvis de ikke bliver solgt?
*Det koster en del at aflive katte, hvis man vel at mærke gør det på den lovlige og humane måde
Jeg har selv 2 katte og de er neutraliseret/steriliseret så der ikke kommer ups-kuld. Efter at have arbejdet som frivillig på et dyreinternat og set hvormange katte der få uønskede killinger som blot bliver sat ud i en skov til uvis skæbne / bliver kastet i en å i en sæk - levende / osv. forstår jeg ikke at man ikke får sin/sine katte neutraliseret/steriliseret hvis man ikke ønsker killinger.
Igen - det er ikke for at dømme og jeg håber ved gud at du kommer af med dem så de ikke bare skal aflives når de er sunde og raske, jeg ku bare godt tænke mig at få en forståelse for tanken bag killinger hvis der er en..
Med venlig hilsen,
Christina
Anmeld