Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Chiip91

Hej tøser

Skriver på vegne af en veninde, Der er meget bange/forvirret lige pt, så vi behøver jeres hjælp.

Hun er gået ca 1mdr over tid, Hun har haft mens lignede smerter, når hun spiser for hun spænninger

Så hun tog en test her i forgårds, og den var svag positiv. Næste morgen tog hun endnu en test der var tydelig negativ

Jeg siger at jeg tror at hun er gravid, men vi behøver jeres viden, Hun tager til lægen på mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

camillakrath

Chiip skriver:

Hej tøser

Skriver på vegne af en veninde, Der er meget bange/forvirret lige pt, så vi behøver jeres hjælp.

Hun er gået ca 1mdr over tid, Hun har haft mens lignede smerter, når hun spiser for hun spænninger

Så hun tog en test her i forgårds, og den var svag positiv. Næste morgen tog hun endnu en test der var tydelig negativ

Jeg siger at jeg tror at hun er gravid, men vi behøver jeres viden, Hun tager til lægen på mandag

Det lyder godt nok mærkeligt med de der tests  Har hun prøvet at tage en test idag?

Anmeld

2. september 2011

Chiip91

camillakrath skriver:

Det lyder godt nok mærkeligt med de der tests  Har hun prøvet at tage en test idag?

Neeej det har hun ikke, 

Anmeld

2. september 2011

camillakrath

Chiip skriver:

Neeej det har hun ikke, 

Okay. Synes hun skulle tage en test mere for at få lidt mere vished. For når man er i tvivl, så er der længe til mandag

Lagde hun den ligge længe nok? Altså den test der var negativ?

Anmeld

2. september 2011

Chiip91

camillakrath skriver:

Okay. Synes hun skulle tage en test mere for at få lidt mere vished. For når man er i tvivl, så er der længe til mandag

Lagde hun den ligge længe nok? Altså den test der var negativ?

Jaaa har jeg også sagt til hende
Ja det gjorder hun, der stod at den skulle ligge i 30min(hvilket jeg ikke kan forstå)

Anmeld

2. september 2011

camillakrath

Chiip skriver:

Jaaa har jeg også sagt til hende
Ja det gjorder hun, der stod at den skulle ligge i 30min(hvilket jeg ikke kan forstå)

Ja, det lyder godt nok af lang tid.

Ud fra de symptomer, hun beskriver, kan man ikke jo ikke rigtig sige om hun er gravid.

Mit bedste råd er at prøve en test mere. Den burde ihvertfald sagtens kunne afsløre det, når hun er gået 4 uger over.

Anmeld

2. september 2011

Chiip91

camillakrath skriver:

Ja, det lyder godt nok af lang tid.

Ud fra de symptomer, hun beskriver, kan man ikke jo ikke rigtig sige om hun er gravid.

Mit bedste råd er at prøve en test mere. Den burde ihvertfald sagtens kunne afsløre det, når hun er gået 4 uger over.

Jaa, Vi tager over og køber en test nu her, Og krydser finger for det bedste 

Anmeld

2. september 2011

camillakrath

Chiip skriver:

Jaa, Vi tager over og køber en test nu her, Og krydser finger for det bedste 

Okay. Du må lige give en update

Anmeld

3. september 2011

Chiip91

camillakrath skriver:

Okay. Du må lige give en update

De var negative
Så det tror vi på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.