NF (bare lidt kort ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Vidunderligeunger

NF veloverstået jubiii.. der var lav risiko for downs og ellers lå der bare en dejlig livlig sprællespunk derinde.. dejligt dejligt!!

nu glæder vi os bare til MD d. 18 oktober.. synes tiden flyver afsted ved denne graviditet, men det gør heller ikke spor

Har I mærket liv? Sidst mærkede jeg det i uge 17 ca, så håber at kunne mærke det inden længe.

Blev forresten rykket en uge frem så termin er d. 10. marts.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

GitteC78

Dejligt at høre at scanningen gik godt og at det er en livlig basse du venter

Skal I så have kønnet af vide? Vi skal til MD d. 14 okt., håber de kan se kønnet....

Tillykke....  

Anmeld

2. september 2011

Vidunderligeunger

GitteC78 skriver:

Dejligt at høre at scanningen gik godt og at det er en livlig basse du venter

Skal I så have kønnet af vide? Vi skal til MD d. 14 okt., håber de kan se kønnet....

Tillykke....  

tak - også tillykke til dig!! vi er heldige hva

vi vil ikke vide kønnet denne gang.. fortrød det sådan sidste gang, at jeg godt vidste det de sidste ti uger. nej denne gang skal det være gammeldags og håber også at kunne føde selv.. 

Anmeld

2. september 2011

GitteC78

MAJ*MOR skriver:

tak - også tillykke til dig!! vi er heldige hva

vi vil ikke vide kønnet denne gang.. fortrød det sådan sidste gang, at jeg godt vidste det de sidste ti uger. nej denne gang skal det være gammeldags og håber også at kunne føde selv.. 

Ja vi er heldige

Okay det bliver da spændende for jer. Vi vil vide kønnet, da vi er sikre på at vi vil fortryde hvis vi ikke fik det af vide.

Anmeld

2. september 2011

Vidunderligeunger

GitteC78 skriver:

Ja vi er heldige

Okay det bliver da spændende for jer. Vi vil vide kønnet, da vi er sikre på at vi vil fortryde hvis vi ikke fik det af vide.

hehe.. så er det bare med at klø på til scanningen

Anmeld

2. september 2011

<3

Hvor dejligt! Tillykke! godt at høre det hele er så fint!vi har md d.10/10 og glæder os. Regner med at få kønnet afvide pga jeg bestemte sidste gang så nu er det kærestens tur og han vil vist gerne:/ men fair skal det være

Anmeld

2. september 2011

Vidunderligeunger

mrs X skriver:

Hvor dejligt! Tillykke! godt at høre det hele er så fint!vi har md d.10/10 og glæder os. Regner med at få kønnet afvide pga jeg bestemte sidste gang så nu er det kærestens tur og han vil vist gerne:/ men fair skal det være

ja så er det jo sådan det er.. de kære mænd.. her bestemmer jeg haha.. 

Anmeld

3. september 2011

LotteN

Dejlit med en veloverstået scanning - åhr jeg synes der er evigheder til det er min tur - først den 15. sept...

Vi vidste heller ikke kønnet ved den første og jeg tror faktisk jeg heller mere og mere til heller ikke at vide det denne gang, selvom jeg da kan se det praktiske I at vide det. men synes oså der er noget ved ikke at vide det...

Anmeld

3. september 2011

Vidunderligeunger

LotteN skriver:

Dejlit med en veloverstået scanning - åhr jeg synes der er evigheder til det er min tur - først den 15. sept...

Vi vidste heller ikke kønnet ved den første og jeg tror faktisk jeg heller mere og mere til heller ikke at vide det denne gang, selvom jeg da kan se det praktiske I at vide det. men synes oså der er noget ved ikke at vide det...

ja det er der nemlig.. sidste gang ombestemte jeg mig, som vinden vendte.. kunne bare ikke bestemme mig til om vi skulle vide det, eller ej.. så til scanningen siger sygeplejersken "hvis I vil vide kønnet, kan jeg se det nu" og jeg sagde "det er en pige, det kan en hver idiot da se" og ganske rigtigt  

Anmeld

11. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Dejligt med en veloverstået NF!!

Krydser fingre for dig, at du denne gang får muligheden for at føde selv.... Det er en kæmpe oplevelse som ingen skal gå glip af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.