Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor længe i gemmer jeres betalte regninger ?
Syntes vi har en hel bunke men ved ik lige hvor voldsomt jeg skal gi den gas med at smide ud.. Heldigvis får vi det hele tilmeldt pbs aftale fra D. 1 oktober så er vi fri for de ekstra udgifter og alle de papier.
Herfra og god fredag aften ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillakn skriver: Hej alle sammen. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor længe i gemmer jeres betalte regninger ? Syntes vi har en hel bunke men ved ik lige hvor voldsomt jeg skal gi den gas med at smide ud.. Heldigvis får vi det hele tilmeldt pbs aftale fra D. 1 oktober så er vi fri for de ekstra udgifter og alle de papier. Herfra og god fredag aften ..
1 år er en god ide.KærligstSussie
Tak for svar, og god weekend til jer
5 år kan de gå tilbage og opkræve, så er det op til dig at gemme beviser for det er betalt
Her smider vi dem ud, når de er betalt .. Vi kan jo se, hvad vi har betalt på netbank.. Hvis det er nogle 'vigtige' regninger, så scanner vi dem ind, og ligger dem ud på en ekstern harddisk ..
EmmaJosephine skriver: Her smider vi dem ud, når de er betalt .. Vi kan jo se, hvad vi har betalt på netbank.. Hvis det er nogle 'vigtige' regninger, så scanner vi dem ind, og ligger dem ud på en ekstern harddisk ..
Det var satme en god ide, havde jeg slet ik tænkt på. Jamen for søren altså, der er løsningen bare Vi scanner dem sq ind Heh
Det var smart ..
Camillakn skriver: Det var satme en god ide, havde jeg slet ik tænkt på. Jamen for søren altså, der er løsningen bare Vi scanner dem sq ind Heh Det var smart ..
Er glad for, at kunne hjælpe! Vi hader papir her hjemme(!!), så her er alt scannet ind
EmmaJosephine skriver: Er glad for, at kunne hjælpe! Vi hader papir her hjemme(!!), så her er alt scannet ind
Jamen hader det os selv, og det værste er bare at min kæreste har et helt skab med alle mulige papier som jeg slet ik kan vente med at scanne nu . Heh
Camillakn skriver: Jamen hader det os selv, og det værste er bare at min kæreste har et helt skab med alle mulige papier som jeg slet ik kan vente med at scanne nu . Heh
Så kan det jo kun gå for langsomt med at komme i gang!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128