Hej Piger..
Onsdag d. 24 august kl. 19 om aftenen, sagde vi farvel til nogle gæster, jeg gik ind i stuen, lagde mig på sofaen for at slappe lidt, rejste mig lidt efter for at hente noget vand, på vej ud til køkkenet, kommer der en skylle i bukserne, som om jeg tissede, stod lidt og blev helt flov over jeg ikke kunne komme holde mig...
Tog et skidt mere og så kom der en ordenligt skylle vand igen... Hmmm tænkte jeg, det er nok ikke tis...
Kaldte på min kæreste og så blev vi begge helt rundt på gulvet..
Ringede ud til fødegangen og blev bedt om at komme med det samme.
kl. 20 ankom vi til fødegangen, fik kørt en strimmel, for at lytte til hans hjertelyd og tjekke veer/plukveer.
kl. 20.30 kom JM og sagde mine veer kom med 5min. mellem rum. Så hun regnede med at vi kom igen om natten.
=os..
kl. 21 lagde vi lige vejen forbi vores forældre, for at fortælle at baby var på vej, da det var 3 uger før tid, alle blev noget overrasket og synes pulselig de havde meget de sku nå.... 
Ved 22 tiden var vi hjemme hos os selv, der skulle lige tages billeder, pakkes taske, ordnet dyne osv... Sådan er det jo når man synes man har masser af tid... 
omkring kl. 1 gik vi i seng, dog ikke meget søvn det blev til, da mine veer kom med 3-7 min. mellem rum, blev dog hjemme hele natten da jeg ikke følte det var nu.
Torsdag d. 25 august.
kl. 7.30 ringede jeg som aftalt til fødegangen igen, blev bedt om at komme ved 9 tiden.
Så vi kørte derind og jeg blev undersøgt, livmoderhals var væk og jeg havde åbnet mig 2 cm. 
JM rådede os til at kører hjem igen og få slappet af, aftalte jeg bare skulle ringe eller komme ind når jeg synes.
På vej hjem kørte vi ud og hente puslebord og div. ting.
Kørte hjem og slappede på sofaen, mens manden hyggede med at samle puslebord osv.
ved 14 tiden, kunne jeg ikke holde ud at være hjemme mere.. Så ringede derud og sagde jeg føler en pressende fornemmelse bag til. Vi kørte derud igen og gik kørt en strimmel mere, veer med 2-3 min mellem rum, blev derefter undersøgt, nu 5 cm åben, så kl. 14.30 blev jeg indlagt og var i aktiv fødsel! 
Mine veer blev kraftigere men var til at holde ud..
kl. 18, blev jeg undersøgt og er nu helt åben og i fuld fødsel, JM kan mærke at William ligger forkert, så bliver smidt rundt i forskellige stillinger, omkring kl. 19 begynder mine press veer og hold nu kæft det gør ondt!!
Det viser sig så at den ene livmoder hinde ikke har trukket sig tilbage og ligger og holder på hans hoved. JM forsøger at skubbe hinden bag hans hoved hvergang jeg har en ve, unden held.. hvilket ikke er rart!!
En times tid senere render JM lidt i cirkler da hun ikke rigtig ved hvad hun skal gøre. Hun kontakter en anden JM som ligger en blokade, som overhovedet ikke virker eller hjælper, de ringer efter en læge som er hos os ca. 20.30 og undersøger mig og siger så at den eneste udvej er kejsersnit, da han er stjerne kigger og livmoder hinden holder ham tilbage! Lige der er jeg i så mange smerter at jeg var klar til hvad som helst bare de snart fik ham ud! 
kl.20.45 blev vi kørt til operationsstuen, fik lagt rygmarvsbeøvelse og så gik det ellers stærkt! De var super søde på operationsstuen og der blev lavet gætte konkurrencer omkring barnets køn og vægt, meget hyggeligt! 
Nå meen lang historie kort.. 
William blev født Torsdag d. 25 august kl. 21.02 
Målte: 51,5 cm og vejede 3190.
Fødte uge 37+2, Så vi fik travlt da vi intet havde klar! 
Undskyld det blev så lang.
Stine stolt mor til William!