Ægløsnings test.. Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. september 2011

nattergalen

Hejsa, 

Nogen der har nogen ide om hvor man kan købe billige ægløsningstest? Også over nettet?

På forhånd tak.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

nattergalen

Ingen der kan hjælpe?

Anmeld

2. september 2011

Rockertand

Jeg har prøvet en del forskellige slags, men de bedste efter min mening er dem fra billige-teste. dk, de gav da i hvert fald det ønskede resultat, også da jeg afprøvede deres graviditetsteste

Anmeld

2. september 2011

TR

nattergalen skriver:

Hejsa, 

Nogen der har nogen ide om hvor man kan købe billige ægløsningstest? Også over nettet?

På forhånd tak.. 

Trwndsales.dk

Anmeld

2. september 2011

CamillaValby

Jeg har prøvet en del forskellige slags, men de bedste efter min mening er dem fra billige-teste. dk, de gav da i hvert fald det ønskede resultat, også da jeg afprøvede deres graviditetsteste

haps

Anmeld

2. september 2011

nattergalen

Rockertand skriver:

Ihh tusind tak.. Så vil jeg gå ind og bestille med det samme

hvor må det dog være dejligt at kunne præstere en positiv GT.. Håber det snart er min tur..  

Knus

Anmeld

2. september 2011

nattergalen

Rockertand skriver:

Og så må jeg lige spg.. Købte du strimmel, stav el digital?

Anmeld

2. september 2011

Mutti2B

Jeg køber altid på babyornot.dk. De er billige, der er altid gratis fragt og når du har købt én gang får du efterfølgende 5% rabat på dine fremtidige køb

Anmeld

2. september 2011

nattergalen

Mutti2B skriver:

Jeg køber altid på babyornot.dk. De er billige, der er altid gratis fragt og når du har købt én gang får du efterfølgende 5% rabat på dine fremtidige køb

Det lyder da som en god deal.. 

Undersøger da hjemmesiden.. takker

Anmeld

2. september 2011

Rockertand

nattergalen skriver:

Og så må jeg lige spg.. Købte du strimmel, stav el digital?

Spar dine penge og køb strimler, det er også strimler, der sidder inde i stavtestene, og hvis du er hard-core, så ender du alligevel med at skille stavtestene ad for at se resultatet bedre.

I øvrigt har jeg også prøvet babyornot's teste, og de er ikke så gode som billige-teste's, det var tydeligt at se, da jeg prøvede begge slags på den samme urin.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.