Siemens opvaskemaskine, kan i hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.050 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Käte

Er der nogen der har prøvet det som har nogle ideér eller råd til hvorfor den ikke tørre ordenligt?

Efter vask er det så vådt at det skal tørres af inden det kan sættes på plads og det plejer det jo ikke at være.

Jeg har renset filtre osv og kørt et program med citron syre og et med maskin rens, hvad kan jeg gøre, eller hvad er der galt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Michael healer

Käte skriver:

Er der nogen der har prøvet det som har nogle ideér eller råd til hvorfor den ikke tørre ordenligt?

Efter vask er det så vådt at det skal tørres af inden det kan sættes på plads og det plejer det jo ikke at være.

Jeg har renset filtre osv og kørt et program med citron syre og et med maskin rens, hvad kan jeg gøre, eller hvad er der galt??

Er der vand i bunden af maskinen når den er færdig ?

Anmeld

4. september 2011

bøgelund

Käte skriver:

afspænding?  

hjalp her, på vores siemens. 

Anmeld

4. september 2011

Käte

Michael healer skriver:

Er der vand i bunden af maskinen når den er færdig ?

Nej det er der ikke

Anmeld

4. september 2011

Käte

bøgelund skriver:

afspænding?  

hjalp her, på vores siemens. 

Det er der på den og også i tabletterne, og den viser elektronisk når der skal fyldes på så det mangler den ikke

Anmeld

4. september 2011

Michael healer

Käte skriver:

Nej det er der ikke

Ok, så kunne det tyde på, at den ikke kan varme til sidst, og på den måde tørre, men det jo kun et gæt

Anmeld

4. september 2011

Käte

Michael healer skriver:

Ok, så kunne det tyde på, at den ikke kan varme til sidst, og på den måde tørre, men det jo kun et gæt

Jeg må jo nok prøve at ringe til deres hotline (går ud fra at de har sådan en)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.