Bare ikke nok
Var ved lægen igen idag da smerterne ikke forsvand og det viste sig også at dyrkningen var negativ så ingen blærebetændelse til mig og der var heller ingen baktusser i urinen idag.
Så fin læge sendte mig ud på svangre for lige at blive tjekket rigtig. lå med ctg-kurven i 1½ time hvor lillepigen bare slet ikke var aktiv og hun hvade en lidt hurtig hjerte rytme, men efter 1t.15min kom der lidt bevægelse fra hende og hende hjerterytme fald heldigvis også.
Da jdm kom og skulle til se mig spurgte hun om mine veer gjore ondt og det mente jeg jo ikke rigtig de gør, hun syntes nemlig de var ret så kræftige og jeg skulle være obs på om de udvilkede sig mere for hun ville næsten tro jeg var på vej i fødsel.
fik undersøgt urinen endnu engang uden nogen baktusser. de mærkede hele tiden på maven pga smerterne men kunne ikke rigtig sige nogen grund til hvorfor jeg har så ondt
De scannede udvendig og hun står dejlig langt nede og fast og masser af fostervand mere end normalt
.
Så nu må jeg ikke løfte, anstrenge mig, skal holde mig så meget i som muligt, sove og må tage smertestillende og så håbede de at det var fordi hun har givet en nogle blåmærker.
Så sikke en formiddag lagt min cocio på frost så den kunne blive dejlig kold inden jeg kørte til lægen men efter 4 timer ja så er den altså frossen og ikke til at drikke lige med det samme øv mega øv.
Skulle bare lige ud med min noget trælse formiddag. Men så længe min lille pige har det godt skal jeg nok klare mig
Anmeld