ha ha ha ha - jeg troede det var noget helt vildt og voldsomt :D:D:D
Nå, åhh jeg havde også mit hyr, da jeg var gravid eftersom jeg har farvet mit hår altid nærmest. Så jeg ringede til millioner af frisører og endte med i 7 måned at få det farvet (tonet). Det jeg fandt ud af var, at grunden til, at det er blevet frarådet at få farvet hår i graviditeten er, at det kan give allergi til den lille og man ved ikke hvad der ellers er af skadelige virkninger, men først og fremmest er det allergi. Har du først fået farvet dit hår, så er stofferne i dig alligevel og så kan du intet gøre - de er der også selvom du holder en pause med at farve. Der er ingen forskel på kemiske og plantefarver i forhold til allergi, sagde de, så det er nærmest ligegyldigt. Dog sagde min frisør, at hun ville vælge en toning (eller hvad det hedder), hvis hun skulle "farves" eftersom den skal sidde kortere tid og ikke går ind i håret, men lægger sig uden på - hvor den rigtige farve trænger ind i håret.
Min personlige mening er, at en enkelt gang eller to går sgu nok......i øvrigt synes jeg, der er så mange ting man ikke må, når man er gravid, at det er til at få fnidder af.
/Jeanette, der skal i biografen i morgen..juhuu
Anmeld