Anonym skriver:
Blev du så sat igang? Er lidt bekymret for om jeg har begyndende, men har ikke vand i kroppen eller forhøjet blodtryk.. Men flere af de andre ting
Ja, jeg blev sat igang.
fik taget en blodprøva straks, og blev dagen efter i samråd med lægen sendt til fødeafdelingen, til nærmere undersøgelse, pga nogle unormale værdier i blodprøven (kan ik rigtigt huske hvad, dog urinsyre bl.a. og noget med levertal). Der var jeg så til observering i et døgn, samlede døgnurin og fik taget nogle mere blodprøver, og hvilede. Værdierne stabiliserede noget sig i blodprøven, og blev så sendt hjem med bud om at hvile så meget mugligt. Dagen efter var der så kommet svar på døgnurinen, og da der var for meget protein i, blev jeg bedt om at komme tilbage til endnu en samling af døgnurin, samt flere plodprøver, og de var da endnu ikke blevet "gode nok", så der blev besluttet at bebs skulle ud, for ikke at riskere at SSF udviklede sig mere, til fare for mig og lille baby. Blev sat i gang med stikpille, og fødte normalt ca 2 døgn senere.
Jah, tegnene på begyndende SSF er meget lumske og forskellige.
Tror på at du er i gode hænder og at JM/lægen ved hvad de har med at gøre, og de skulle jo gerne vide hvad er best for dig og din lille.
Må jeg spørge hvor langt henne du er?
Anmeld