Måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg har test dag på tirsdag, men tog en clear blue idag, da den jo kan måle op til 4 dage før, og den var virkelig svag positiv, men manden kunne også se pluset denne her gang

Vi tester selvfølgelig også lige på tirsdag for en sikkerhedsskyld

Men, jeg har sådan en mens lign. smerte i underlivet, sådan idt hele tiden, er der andre der har haft det? jeg er jo 3+3 idag, så ville lige hører om det var normalt ???

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg har test dag på tirsdag, men tog en clear blue idag, da den jo kan måle op til 4 dage før, og den var virkelig svag positiv, men manden kunne også se pluset denne her gang

Vi tester selvfølgelig også lige på tirsdag for en sikkerhedsskyld

Men, jeg har sådan en mens lign. smerte i underlivet, sådan idt hele tiden, er der andre der har haft det? jeg er jo 3+3 idag, så ville lige hører om det var normalt ???

på forhånd tak

Det er HELT normalt Der er virkelig mange der oplever mens-smerter lige den første tid. Jeg havde også slemme mens-smerter i underlivet op til jeg testede positiv, og det er et spørgsmål om, at det hele giver sig for neden Så det er ikke nødvendigvis et dårligt tegn!  

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Det er HELT normalt Der er virkelig mange der oplever mens-smerter lige den første tid. Jeg havde også slemme mens-smerter i underlivet op til jeg testede positiv, og det er et spørgsmål om, at det hele giver sig for neden Så det er ikke nødvendigvis et dårligt tegn!  

Okay for jeg ved ikke hvordan det føles, jeg har en i forvejen, men jeg opdaget først jeg var gravid 2mdr henne før jeg opdaget det 

Og sidst midstede vi i uge 10 og opdaget det i uge8  

Anmeld

2. september 2011

Dansker I Holland

Tillykke med spiren

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Tillykke med spiren

Taaaaaak vi håber den bliver denne gang

Anmeld

2. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Okay for jeg ved ikke hvordan det føles, jeg har en i forvejen, men jeg opdaget først jeg var gravid 2mdr henne før jeg opdaget det 

Og sidst midstede vi i uge 10 og opdaget det i uge8  

Håber alt går vel denne gang Men jeg kan sige dig, at riiigtig mange oplever det. Jeg kan self. ikke love dig, at det er derfor hos dig, men jeg ville ikke bekymre mig endnu, hvis jeg var dig!

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Håber alt går vel denne gang Men jeg kan sige dig, at riiigtig mange oplever det. Jeg kan self. ikke love dig, at det er derfor hos dig, men jeg ville ikke bekymre mig endnu, hvis jeg var dig!

tak skal du have, det også bare rart at vide andre oplever det

Anmeld

2. september 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Taaaaaak vi håber den bliver denne gang

Hehe det håber jeg osse for jer Ville være så ærgeligt hvis I mistede hehe... Men self gør I ikke det

Anmeld

2. september 2011

Loan

De første 3 måneder af min graviditet havde jeg min mens fuldkommen normalt, også med smerterne, men bettemanden vokser smukt indeni mavsen heldigvis

Så det er vidst meget normalt, hvertfald for mit vedkommende.

Og stort tillykke med spiren

Anmeld

2. september 2011

1012lmp

Med den mindste testede jeg da jeg var 3+4 da jeg havde disse smerter og de plejer først at komme den dag jeg får mens så vidste der var noget forkert...

Jeg fik at vide at det er når ægget sætter sig fast det kan godt nive lidt i livmoderen derfor smerterne som mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.