39+1 hvad lavede i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Troldemommi

Syntes tiden går sååå langsomt for tiden, jeg er 100 procent klar jeg har gjort hovedrent alle steder, ryddet op alle steder lavet mad til fryseren til 21 dage og nu er jeg løbet tør for flere ting at kaste mig over :-S og selvfølgelig alt hvad der har med baby at gøre har været klar den sidste måned

Hvad lavede i sidst i jeres graviditet ?

jeg er ved at drive folk omkring mig til vanvid da jeg er så rastløs,

jeg sover lidt uroligt om natten men ikke noget der generer mig, husker at tage mig nogle hvil som jeg skal men ellers så keder jeg mig, jeg er studerende og mine studiekammerater er startet igen så de er optagede mine veninder arbejder og min familie bor lidt langt væk

Glæder mig bare så meget til den lille kommer ud :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

lycly

Monica P skriver:

Syntes tiden går sååå langsomt for tiden, jeg er 100 procent klar jeg har gjort hovedrent alle steder, ryddet op alle steder lavet mad til fryseren til 21 dage og nu er jeg løbet tør for flere ting at kaste mig over :-S og selvfølgelig alt hvad der har med baby at gøre har været klar den sidste måned

jeg sover lidt uroligt om natten men ikke noget der generer mig, husker at tage mig nogle hvil som jeg skal men ellers så keder jeg mig, jeg er studerende og mine studiekammerater er startet igen så de er optagede mine veninder arbejder og min familie bor lidt langt væk

Monica

Min kæreste og jeg gik meget op i at bruge de sidste dage på at nyde hinanden, at det kun var os 2. Vi var i biografen fx dagen før jeg fødte  

Men ja, tiden går langsomt men nyd det, for så snart den lille er ude så  FLYVER tiden afsted . 

Du må bare væbne dig med tålmodighed, jeg  for den lille snart melder sin ankomst

Anmeld

2. september 2011

Glad Giraf

Monica P skriver:

Monica

Nu er jeg jo ikke helt lige så langt henne som dig... Men jeg har købt karton, lim osv så jeg kan starte på de hjemmelavede invitationer til dåben, når jeg går på barsel... Så er det da ude af verden

Du kan jo forberede lidt til dåben/navngivningsfesten hvis i skal holde sådan en 

Anmeld

2. september 2011

MetteT

Jeg gik mange ture og så SOV jeg... Bare sov og sov og sov....

Anmeld

2. september 2011

Mira0911

Jeg sov rigtig meget... og gør det også denne gang her... Skal jo bruge end masse dejlige kræfter under fødslen.... 

Anmeld

2. september 2011

NinaE

Jeg har set på institutioner, lavet mad til fryseren, set film og serier, læst bøger, gået ture, svømmet, café med veninder om eftermiddagen, vasket babytøj, samlet møbler og er nu gået igang med en hjemmelavet uro. Men jeg er også ved at løbe tør for ideer, så jeg følger lige med her.

Anmeld

2. september 2011

Mor010711

Seriemaraton. Find en serie du er vild med, eller en du godt kunne tænke dig at se og så bare tæsk en masse afsnit igennem 

Anmeld

2. september 2011

LilleMie

Nu er jeg slet ikke kommet dertil endnu i min graviditet. Men da jeg holder ferie/barsel 2 måneder før termin, er jeg allerede begyndt at overveje, hvad jeg skal finde på

Nogle ting har du selv nævnt, som at lave ekstra mad, rydde op i gemmerne og gøre hovedrent.

Men ellers vil jeg umiddelbart:

• Låne en masse bøger på biblioteket, både skønlitterært og om børns trivsel/opdragelse
  • Se en masse film/serier
  • Lave barnets bog klar (vil lave den selv)
  • Sy en stofslange, der kan fungere som rengerand i tremmesengen, siddestøtte og legetøj.
  • Lære at strikke igen (har en drøm om at strikke en bamse til den lille)
  • Lære at lave de der flotte kager, som alle viser billeder af herinde (så jeg er klar til navngivningsfest, fødselsdage osv.).
  • Hygge mig med min kæreste, tage ud at spise, svømmehallen, biografen mv. 

Og ellers bare sove en masse og gå og dagdrømme om den lille !

Håber du finder på noget sjovt at lave og at den lille snart kommer !

Anmeld

2. september 2011

Troldemommi

tak for alle jeres svar, det har givet mig et par ideer så nu har jeg købt de tre først pirates of the caribbean film så når de kommer har jeg lige lidt underholdning :-)

Anmeld

2. september 2011

Rødhætte

SLAP af så meget som du overhoved kan.. Og sørg for at nyde den "sidste" alene tid med kæresten  Lige så skønt det er at have en lille baby, lige så hårdt er det  Held og lykke med ventetiden (og ikke mindst den kommende fødsel)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.