gravid under bachelor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Anonym trådstarter

Hej

vi havde egentlig planer om at starte med PB nu, men de har nu lavet reglerne om på min udd. så vi nu må tage en masse ophold i udlandet, hvilket jeg enormt gerne vil, så nu overvejer vi at udskyde det til 7. semester hvor jeg alligevel bare skal skrive bachelor projekt. Men har i erfaring med det? jeg tænker der kan jo godt være en del stress i den tid. så fortæl meget gerne om jeres erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

otlitrom

Ja, det må jeg siges at have erfaring med. Jeg skulle forsvare min BA en uge over termin, altså 41+0! Jeg nåede det og blev uddannet. Fødte 4 dage senere.

Skal jeg råde andre: Tænkt GODT over det inden, hvis I føler I kan planlægge hvornår graviditeten falder. Det kunne vi ikke, og vi prøvede i 3 år, inden jeg bev gravid.

Det er hårdt, kroppen er træt og hovedet kører bare ikke lige hurtigt. Det er mange stillesiddende timer som kan give vand i benene og uro i kroppen.. Ja.. Det er hårdt. Men det kan godt lade sig gøre, jeg gjorde det jo Mit resultat blev ikke som ønsket, men jeg orkede simpelthen ikke mere til sidst, var dårlig, kastede op og magtede ikke mere.. Men ja, færdig er jeg, og nu er jeg på barsel..

Anmeld

2. september 2011

Dorthe1986

Det kan lade sig gøre, men det kan være ret så hårdt jeg fødte min søn en måned inden den skulle afleveres så havde jo pænt travlt med at få den skrevet færdig. Og forsvarede den da han var 2 måneder og det gik lige så fint. Men jeg var heldig og havde en let graviditet, det er jo ikke alle der er så heldige

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Ja, det må jeg siges at have erfaring med. Jeg skulle forsvare min BA en uge over termin, altså 41+0! Jeg nåede det og blev uddannet. Fødte 4 dage senere.

Skal jeg råde andre: Tænkt GODT over det inden, hvis I føler I kan planlægge hvornår graviditeten falder. Det kunne vi ikke, og vi prøvede i 3 år, inden jeg bev gravid.

Det er hårdt, kroppen er træt og hovedet kører bare ikke lige hurtigt. Det er mange stillesiddende timer som kan give vand i benene og uro i kroppen.. Ja.. Det er hårdt. Men det kan godt lade sig gøre, jeg gjorde det jo Mit resultat blev ikke som ønsket, men jeg orkede simpelthen ikke mere til sidst, var dårlig, kastede op og magtede ikke mere.. Men ja, færdig er jeg, og nu er jeg på barsel..

mange tak for dit svar

jeg ved godt man ikke kan planlægge en graviditet, men det skader jo ikke at forsøge og se hvad der sker

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Det kan lade sig gøre, men det kan være ret så hårdt jeg fødte min søn en måned inden den skulle afleveres så havde jo pænt travlt med at få den skrevet færdig. Og forsvarede den da han var 2 måneder og det gik lige så fint. Men jeg var heldig og havde en let graviditet, det er jo ikke alle der er så heldige

hvordan forgik barselsklip så hvis du fødte en måned inden du blev færdig?

Anmeld

2. september 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

hvordan forgik barselsklip så hvis du fødte en måned inden du blev færdig?

Altså jeg fødte en måned inden den skulle afleveres, hvilket var i maj oh var først færdig med ba'en da den skulle forsvares sidst i juni og jeg fortsatte på kandidaten efterfølgende. Og barselsklip fik jeg udbetalt som. miks klip fra 2 mdr før terminen

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Altså jeg fødte en måned inden den skulle afleveres, hvilket var i maj oh var først færdig med ba'en da den skulle forsvares sidst i juni og jeg fortsatte på kandidaten efterfølgende. Og barselsklip fik jeg udbetalt som. miks klip fra 2 mdr før terminen

okay jeg troede først man kunne få dem udbetalt efter man havde født?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.