Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: kunne da godt have tænkt mig den fra north face, men jeg må sige at jeg endelig har kunnet købe en vinterjakke i small/medium.. det er første gang i 3 år at jeg har kunnet gøre det, så den bliver jo desværre for stor.. men vil da gerne hjælpe med at reklamere for en super lækker jakke.. for den kan dælme holde en varm.. havde en for et par år siden, og det er en af de bedste jakker jeg har haft..
kunne da godt have tænkt mig den fra north face, men jeg må sige at jeg endelig har kunnet købe en vinterjakke i small/medium.. det er første gang i 3 år at jeg har kunnet gøre det, så den bliver jo desværre for stor.. men vil da gerne hjælpe med at reklamere for en super lækker jakke.. for den kan dælme holde en varm.. havde en for et par år siden, og det er en af de bedste jakker jeg har haft..
Dejlig for dig du ikke kan passe den Ja det er virkelig en super lækker og meget varm jakke!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Dejlig for dig du ikke kan passe den Ja det er virkelig en super lækker og meget varm jakke!!!
An&Jo skriver: ja det er rigtig skønt.. den er ihvertfald mere end rigelig varm til den danske isvinter vi er begyndt at få..
ja det er rigtig skønt.. den er ihvertfald mere end rigelig varm til den danske isvinter vi er begyndt at få..
Ja det må man sige!!
op..
Op...
Op..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128