Så nåede jeg den gyldne milepæl :D 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Jemion

Hvor er det vildt at vi er gået fra at tro vi aldrig ville få børn på den naturlige måde til at stå med en positiv test til nu hvor vi bare venter på vores lille mirakel melder sin ankomst

Jeg var til jordemoder for sidste gang igår hvor alt blev tjekket og alt er helt perfekt og "lillemanden" blev vurderet til 3700 gram

Jeg har sat mig i hovedet at kommer han efter d. 7 hvor jeg bliver sat igang

Tror jeg vil invitere min mand ud og spise i aften og nyde en sidste aften bare os 2

Er så lykkelig har en helt fantastisk mand som jeg venter et lille mirakel med som vi har i armene om ca 7 dage eller før kunne man være mere heldig

Bare en lille glædestråd fra mig Håber i får en god fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Kofoed.

Hov, der er noget jeg har misset, hvorfor troede i ikke i kunne blive gravide naturligt?

Tillykke med milepælen. Håber da han kommer af sig selv, men tænkt bare 5 dage til de begynder og drille ham og så kommer han indenfor et par dage, måske endda kun timer, det er jo super vildt

Anmeld

2. september 2011

Jemion

Kofoed. skriver:

Hov, der er noget jeg har misset, hvorfor troede i ikke i kunne blive gravide naturligt?

Tillykke med milepælen. Håber da han kommer af sig selv, men tænkt bare 5 dage til de begynder og drille ham og så kommer han indenfor et par dage, måske endda kun timer, det er jo super vildt

Manden fik konstateret testikelkræft i august 2010 hvilket slog os helt ud af kurs fordi lægerne ikke var særlig velinformerende at det sagtens kunne lade sig gøre at blive gravid selvom de havde fjernet den ene syge testikel.

Vi var inde og sæddeponere 3-4 gange på riget for at sikre at vi om ikke andet kunne blive insemineret.

Men da vi var aller længst nede skete det

Anmeld

2. september 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Manden fik konstateret testikelkræft i august 2010 hvilket slog os helt ud af kurs fordi lægerne ikke var særlig velinformerende at det sagtens kunne lade sig gøre at blive gravid selvom de havde fjernet den ene syge testikel.

Vi var inde og sæddeponere 3-4 gange på riget for at sikre at vi om ikke andet kunne blive insemineret.

Men da vi var aller længst nede skete det

Det er da en sød lille historie, selvom kræft burde afskaffes, dum sygdom.

Så i har sæd til senere, hvis han løber tør, selvom det da ikke burde være muligt.

Anmeld

2. september 2011

Jemion

Kofoed. skriver:

Det er da en sød lille historie, selvom kræft burde afskaffes, dum sygdom.

Så i har sæd til senere, hvis han løber tør, selvom det da ikke burde være muligt.

Ja det burde den

Ja de gemmer det i 5 år på afdelingen

Anmeld

2. september 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Ja det burde den

Ja de gemmer det i 5 år på afdelingen

Okay

Forresten, så væs'go, du fik lige en kæmpe spand vestøv Kom så

Anmeld

2. september 2011

Jemion

Kofoed. skriver:

Okay

Forresten, så væs'go, du fik lige en kæmpe spand vestøv Kom så

Tak søde

Men deler den lige med dig så i kan få jeres lille pige på jeres årsdag

Tillykke med det forresten

Anmeld

2. september 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Tak søde

Men deler den lige med dig så i kan få jeres lille pige på jeres årsdag

Tillykke med det forresten

Tak Det kunne være skide romantisk. Ved bare ikke helt om hun gider

Anmeld

2. september 2011

HeidiØ

Tillykke me "pælen" søde jeg tænkte faktisk på det i morges da jeg vågnede, skørt ik? hehe...

Det ER jo et lille mirakel! Jeg  for der snart sker noget - og SUPER god idé med at invitere manden ud i aften!

Anmeld

2. september 2011

MaybeBaby

Jemion skriver:

Hvor er det vildt at vi er gået fra at tro vi aldrig ville få børn på den naturlige måde til at stå med en positiv test til nu hvor vi bare venter på vores lille mirakel melder sin ankomst

Jeg var til jordemoder for sidste gang igår hvor alt blev tjekket og alt er helt perfekt og "lillemanden" blev vurderet til 3700 gram

Jeg har sat mig i hovedet at kommer han efter d. 7 hvor jeg bliver sat igang

Tror jeg vil invitere min mand ud og spise i aften og nyde en sidste aften bare os 2

Er så lykkelig har en helt fantastisk mand som jeg venter et lille mirakel med som vi har i armene om ca 7 dage eller før kunne man være mere heldig

Bare en lille glædestråd fra mig Håber i får en god fredag

Hurraaaa.... Den første, der når terminen!!! Og nu kan det jo kun gå fremad glæder mig allerede til FB og billeder... MASSER af billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.