menssmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Kruse90

Godmorgen piger.
Jeg er lige nødt til at høre herinde om det er normalt at vågne om natten pga mens smerter. DAMN de gjorde ondt i nat:s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Miia90

det er ganske normalt, sådan kan du have det igemmen hele din gravidlitet på det tidspunk du normalt skulle have din mens. sikker på alt er som det skal være

Anmeld

2. september 2011

NinaNymannMadsen

det er normalt. det kan godt være ligamentsmerter. hele kroppen udvider sig jo for at gøre plads.

Anmeld

2. september 2011

Kruse90

ihh tusinde tak piger
Det letter lidt i maven. Er jo så nervøs for vores lille guldgryn

Var bare lidt bange da jeg vågnede pga det gjorde så ondt.
Men altså det er væk igen nu

Anmeld

2. september 2011

Miia90

Kruse90 skriver:

ihh tusinde tak piger

Det var så lidt 

Anmeld

2. september 2011

NinaNymannMadsen

Kruse90 skriver:

ihh tusinde tak piger

så lidt. hvis det fortsætter i længere tid vil jeg mene du nok skal kontakte lægen om det. men når det forsvinder igen så sker der intet ved det. har haft det hele vejen igennem min graviditet den her gang og har da stadig 37 dage tilbage.

men forstår godt at du blev bange når i nu har kæmpet lidt for at det skulle lykkeds.

Anmeld

2. september 2011

Gaia

Sandsynligvis tegn på at din livmoder vokser. Jeg havde mange mens smerter under min første graviditet. Tror ikke du sjal bekymre dig da menssmerter i første og sådan set også i tredje trimester er helt normalt

Anmeld

2. september 2011

Mor til L&S

Kruse90 skriver:

Godmorgen piger.
Jeg er lige nødt til at høre herinde om det er normalt at vågne om natten pga mens smerter. DAMN de gjorde ondt i nat:s

Puha ja - jeg havde de vildeste mens smerter om natten lige i starten af min graviditet....!!!

Anmeld

2. september 2011

Vidunderligeunger

ganske normalt... jeg troede heller ikke jeg var gravid her for 10 uger siden, da jeg havde mens smerter.. tænkte, at mens bare var forsinket.. men det var jeg

og tillykke!!

Anmeld

2. september 2011

christinak

Kruse90 skriver:

Godmorgen piger.

Jeg har mens smerter konstant nogen gange lidt kraftigere i styrke end normalt, og jeg har fået afvide af lægen at det er meget normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.