Morsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. september 2011

-Sigrid-

Eller i hvert fald ikke farsyg... 

Lige så snart Krøllen sparker kalder jeg på min kæreste, og så holder h*n op med at sparke så snart jeg han ligger hånden på. Når jeg gør det bliver der bare sparket mere, men når han gør det stopper h*n... 

Og vil SÅ gerne dele det med ham... Nogle råd?

Nå ja, og h*n er ikke så tilfreds med baby.dk - så snart jeg åbner op bliver der sparket rigtig meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

MelikkazMoar

-Sigrid- skriver:

Lige så snart Krøllen sparker kalder jeg på min kæreste, og så holder h*n op med at sparke så snart jeg han ligger hånden på. Når jeg gør det bliver der bare sparket mere, men når han gør det stopper h*n... 

Nå ja, og h*n er ikke så tilfreds med baby.dk - så snart jeg åbner op bliver der sparket rigtig meget 

Melikka sparkede helelr andrig nogensinde når jeg sagde til far han skulle mærke..

når først der kommer gang i maven, så få ham til at holde om dig, på maven, når i går  i seng.. det var der far først mærkede sin datter her

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Uh kender det godt... Ligeså snart farmand eller Julie ligger hånden på maven her, så stopper sparkeriet hver gang... Har ikke lige nogle råd til hvad man kan gøre... 

Anmeld

1. september 2011

Isabeau

Han skal nok komme til og mærke ham/hende Han har jo en anden kropstemperatur end dig... Første gang jeg var gravid, mærkede manden det først engang i juni mdr og def havde jeg mærket det siden marts..! (Stella er født i september) Denne gang jeg er gravid, mærkede han det allerede i juli og jeg er sat til 2. Dec. vær tålmodig

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid-

MelikkazMoar skriver:

Melikka sparkede helelr andrig nogensinde når jeg sagde til far han skulle mærke..

når først der kommer gang i maven, så få ham til at holde om dig, på maven, når i går  i seng.. det var der far først mærkede sin datter her

Jah

Men man føler sig lidt som en fupmager når man kalder og så ingenting - flere gange dagligt

Og der er gang i maven, jeg blev vækket af det imorges - og igår nat oO

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Uh kender det godt... Ligeså snart farmand eller Julie ligger hånden på maven her, så stopper sparkeriet hver gang... Har ikke lige nogle råd til hvad man kan gøre... 

Jeg er sikker på faderen herhjemme bliver glad for at høre at det er generelt - ikke bare Krøllen som ikke kan lide ham

Anmeld

2. september 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Jeg er sikker på faderen herhjemme bliver glad for at høre at det er generelt - ikke bare Krøllen som ikke kan lide ham

Ja han er ikke den eneste som oplever det... Farmand har da mærket tøsen nogle gange, når hun ikke lige har været opmærksom på hvis hænder det var... 

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid-

Isabeau skriver:

Han skal nok komme til og mærke ham/hende Han har jo en anden kropstemperatur end dig... Første gang jeg var gravid, mærkede manden det først engang i juni mdr og def havde jeg mærket det siden marts..! (Stella er født i september) Denne gang jeg er gravid, mærkede han det allerede i juli og jeg er sat til 2. Dec. vær tålmodig

Han mærkede det for nogle uger siden, og siger at det overgår ultralyd og at høre hjertet... Som ellers var højdepunkterne i hans liv :O

Dejligt at din mand mærker det allerede nu Og tillykke, der er efterhånden ikke længe til

Jah, det var jeg bange for en eller anden ville sige 

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Ja han er ikke den eneste som oplever det... Farmand har da mærket tøsen nogle gange, når hun ikke lige har været opmærksom på hvis hænder det var... 

Så han skal snige sig til det? - Lusket

Det prøver han også herhjemme, og ligge hænderne på når jeg sover, men det må være mit barn for den er enormt stædig

Anmeld

2. september 2011

Clisolka

Det skal nok komme

Har var det faktisk lige omvendt. Hver gang faderen lagde hånden på maven, var der vildt aktivitet derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.