Md og maven 21+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Sofiedk

Puh, det er ved at være længe siden jeg er kommet med nogle updates herinde, så nu må det være ved at være på tide

Jeg er idag rundet 21+0 uger, det er helt utroligt så hurtigt tiden flyver afsted. Jeg synes ikke det er længe siden vi lige har fået kønnet af vide og det er allerede halvanden måned siden vi var til den scanning. Dog synes jeg at det føles som en evighed til jeg kommer til at holde vores lille guldklump i armene, jeg er virkelig begyndt at glæde mig helt vildt til han kommer til verden.

Vi var til MD scanning i mandags og alting var simpelthen SÅ fint. Alt blev tjekket ekstra igennem og vi fik set det hele - ingen tvivl om det stadig er en dreng <)

Jeg er begyndt at kunne mærke en del små puf og bevægen rundt derinde, men glæder mig til det begynder at være mere rigtige spark så man ikke længere er i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Nessie

Hvor er I fine, begge to

Anmeld

1. september 2011

banditten2011

Sofiekdk skriver:

Puh, det er ved at være længe siden jeg er kommet med nogle updates herinde, så nu må det være ved at være på tide

Jeg er idag rundet 21+0 uger, det er helt utroligt så hurtigt tiden flyver afsted. Jeg synes ikke det er længe siden vi lige har fået kønnet af vide og det er allerede halvanden måned siden vi var til den scanning. Dog synes jeg at det føles som en evighed til jeg kommer til at holde vores lille guldklump i armene, jeg er virkelig begyndt at glæde mig helt vildt til han kommer til verden.

Vi var til MD scanning i mandags og alting var simpelthen SÅ fint. Alt blev tjekket ekstra igennem og vi fik set det hele - ingen tvivl om det stadig er en dreng <)

Jeg er begyndt at kunne mærke en del små puf og bevægen rundt derinde, men glæder mig til det begynder at være mere rigtige spark så man ikke længere er i tvivl.

rigtig fin babyhule

og en rigtig fin lille mand

Anmeld

1. september 2011

Sofiedk

Nessie skriver:

Hvor er I fine, begge to

Tusind tak

Anmeld

1. september 2011

Sofiedk

banditten2011 skriver:

rigtig fin babyhule

og en rigtig fin lille mand

Tak er glad for vi har fået så fint et billede af ham. Kan slet ikke vente til den næste 3d scanning og hvor meget man kan se der

Anmeld

1. september 2011

132319

Det er så skønt, så skønt

Anmeld

1. september 2011

banditten2011

Sofiekdk skriver:

Tak er glad for vi har fået så fint et billede af ham. Kan slet ikke vente til den næste 3d scanning og hvor meget man kan se der

var til 3D scanning igår og du har rigtig meget at glæde dig til, det er helt fantastisk

Anmeld

1. september 2011

Vial

Hvor er det dejligt med en update. Kan altså stadig ikke få armene ned over, at der vokser en lille søn i din mave.

Flot mave og sød lille bebs, der ser lidt sur ud. Kan huske, at jeg fik en 4D optagelse af Alvin, hvor han rynkede brynene helt sammen og lignede en, der var ved at græde. Det minder mig lidt om din søn på det billede. Tror de ligger og øver grimasser derinde

Anmeld

1. september 2011

Sofiedk

132319 skriver:

Det er så skønt, så skønt

Ja det er en hel fantastisk følelse at være nået så langt

Anmeld

1. september 2011

Sofiedk

banditten2011 skriver:

var til 3D scanning igår og du har rigtig meget at glæde dig til, det er helt fantastisk

Åh altså. ... Har lige været inde og se dine billeder fra scanningen. Hvor er han bare SMUK og hvor er det vildt man kan se at han har åbne øjne på det ene og sutter på tommelfinger.

Nu glæder jeg mig kun endnu mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.