Adam går (11½ md) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

LinLin

noname skriver:

jo hun er fra 22 Juli, hun startede i DP 11/4

9 mdr? Puh - det var jeg overhovedet ikke klar til (men det var du måske heller ikke...? ) - synes her når han er knapt et år er sådan lige tilpas - David startede da han havde samme alder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

NoName

DAs mor skriver:

9 mdr? Puh - det var jeg overhovedet ikke klar til (men det var du måske heller ikke...? ) - synes her når han er knapt et år er sådan lige tilpas - David startede da han havde samme alder!

nej jeg var overhovedet ikke klar, og er det i og for sig stadig ikke, men det er en længere historie...

vil til køjs...

Anmeld

1. september 2011

Anne85

Ååhhh hvor kær ;-) Nynne - der efterhånden er 13 mdr - et squ lidt sær med det der gåen ;-) ;-) Hun kan sagtens - for vi "tar hende ofte i det" når hun ikke ved vi kigger - altså hun gør det kun når hun er selv. Når vi er der støtter hun sig til ting - kan fx gå fra stuen og ind på værelset (små 10 m) uden at sætte sig ned - men der har hun hele tiden en hånd på en skabslåge, dørkarmen osv. Hun går også fint udenfor osv hvor hun bare holder mig i en hånd - men at gå sårn helt selv - næ nej, det vil man ikke ;-)Egentlig nyder jeg det bare - tror ikke vi skal ha flere børn, så jeg har slet ikke tavle med at hun skal blive stor. I mine øjne et hun stadig min lille baby (sjovt for jeg kan huske da Kristian var samme alder - der tænkte eg om ham at han nu var et barn og behandlede ham slet ikke baby agtigt - men med hende er jeg helt anderledes - måske det er fordi det er nr to, og måske den sidste og måske fordi det er en pige?!)

Anmeld

1. september 2011

Anne85

noname skriver:

nej jeg var overhovedet ikke klar, og er det i og for sig stadig ikke, men det er en længere historie...

vil til køjs...

Øv :-(( er du på fuldtid? Du begyndte også tidligt på job igen. Jeg nød at gå hjemme til hun var knap et år - men nu nyyyyder jeg altså også at vær igang igen :-)

Anmeld

2. september 2011

LinLin

Anne85 skriver:

Ååhhh hvor kær ;-) Nynne - der efterhånden er 13 mdr - et squ lidt sær med det der gåen ;-) ;-) Hun kan sagtens - for vi "tar hende ofte i det" når hun ikke ved vi kigger - altså hun gør det kun når hun er selv. Når vi er der støtter hun sig til ting - kan fx gå fra stuen og ind på værelset (små 10 m) uden at sætte sig ned - men der har hun hele tiden en hånd på en skabslåge, dørkarmen osv. Hun går også fint udenfor osv hvor hun bare holder mig i en hånd - men at gå sårn helt selv - næ nej, det vil man ikke ;-)Egentlig nyder jeg det bare - tror ikke vi skal ha flere børn, så jeg har slet ikke tavle med at hun skal blive stor. I mine øjne et hun stadig min lille baby (sjovt for jeg kan huske da Kristian var samme alder - der tænkte eg om ham at han nu var et barn og behandlede ham slet ikke baby agtigt - men med hende er jeg helt anderledes - måske det er fordi det er nr to, og måske den sidste og måske fordi det er en pige?!)

Hun er da en fjollet een, hende Nynne Hehe---

Jeg har ærligt talt også sværere ved at Adam bliver stor end jeg havde med at David blev det. Jeg syntes da det var trist da min barsel sluttede med David, men med Adam synes jeg næsten det er helt forfæreligt  Men vi skal ikke have flere og jeg er sikker på det er derfor!

Anmeld

2. september 2011

NoName

Anne85 skriver:

Øv :-(( er du på fuldtid? Du begyndte også tidligt på job igen. Jeg nød at gå hjemme til hun var knap et år - men nu nyyyyder jeg altså også at vær igang igen :-)

Nej jeg er på nedsat tid, 32 timer, og når min barsel er brugt, skal min kontrakt lavet om så jeg bliver ansat på 32 timer

Anmeld

4. september 2011

FrkLarsen

DAs mor skriver:

Altså ikke helt fuldstændigt stabilt endnu! Men 4 meter lige ud har han taget i dag. Han jan også rejse sig fra midt på gulvet. Jeg synes bare han er så dygtig!!!

Han har fødselsdag d. 9. og jeg har hele tiden sagt han gik inden han var 1 år (hans storebror var næsten 16 mdr!) - og wuhu! jeg fik ret

SUPER sød knægt du har der!! 

Og hvor er han dygtig!! Det er da en start det kluntede gang 

Emilie LØBER rundt, og er ikke klumpet mere, så nu er der ikke noget med at slappe af længere, vi skal være i røven af hende konstant 

Anmeld

4. september 2011

LinLin

FrkLarsen skriver:

SUPER sød knægt du har der!! 

Og hvor er han dygtig!! Det er da en start det kluntede gang 

Emilie LØBER rundt, og er ikke klumpet mere, så nu er der ikke noget med at slappe af længere, vi skal være i røven af hende konstant 

Tak skal du have - er helt enig

Og nej - det bliver ikke nemmere Men synes nu jeg har rendt i måsen af Adam de sidste tre mdr! Han er over ALT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.