Hvornår er din bil fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. februar 2008

Rasmine

Så ser man lige mig, stå i T-Hansen, wroummm... Skulle bare have et bag-viskerblad til min bil. "Hvornår er den fra", spørger knægten bag disken. Mig: "Ehhh, det ved jeg ikke, men den holder lige derude, det er den grå..." Måtte ringe til Lars og spørge. Pinligt. HVEM FA'EN VED HVORNÅR DERES BIL ER FRA? Mette - ikke Conny

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Mie A

1998 :D:D:D:D

Anmeld

29. februar 2008

Anja

2005 :-D

Anmeld

29. februar 2008

Susan1978

2000:D

Anmeld

29. februar 2008

Rasmine

GODT SÅ! Det er hermed dementeret at jyder er Conny'er. Det lader til at det er alle sjællænderne som ved hvornår øsen er fra. ;):P:))

Anmeld

29. februar 2008

Mikkelmusen

ha ha de små drenge i t hansen ved ikke at kvinder ikke aner ret meget om biler...

Men jeg bliver stopfodret med info om biler HVER ENESTE DAG..

Vores gamle spand er i øvrigt fra 1991 og tilsyneladende efterlyst 8( ... Længere historie...>(

Anmeld

29. februar 2008

ivfmarie

Chihuahuamus skriver:

Vores gamle spand er i øvrigt fra 1991 og tilsyneladende efterlyst 8( ... Længere historie...>(

HUH (?) 8( (?)

Anmeld

29. februar 2008

Anja

Ja, det siger jeg også ! 8((?)(?)

Anmeld

29. februar 2008

Rasmine

Ja, helt ærligt, tjivava.
Fortæl lige.
Er da lidt spændende at have en efterlyst blandt os.
:D

Anmeld

29. februar 2008

Mikkelmusen

Ja her kommer det kort. Vi har byttet vores bil med en fyr fra Jylland. Vi aftale at syne og omregistrere hurtigst muligt. Vi blev så stoppet af politiet igår og de tjekkede den og vi fik afvide at pladerne er afmeldt, altså meldt stjålet 26/11-07, og vi byttede 5/1-08?
Og nu har vi opdaget at ham vi byttede med slet ikke var ejer af bilen. Han havde selv købt den af en uden og omreg. den. Så har den tidligere ejer selvfølgelig meldt pladerne stjålet for han kørte jo bare videre i bilen i den tidligere ejers forsikring. Og det er jo ikke særlig fedt. Så nu har vi en bil med stjålne plader.

Så vi skal syne den hurtigst muligt og købe nye plader.

Vi var på vej i svømmeren og så sker det her. Men vi fik lov at køre videre med de stjålne plader!! Så vi kørte i svømmeren om hjem igen. Så nu skal den nok synes idag. Øv... Det er lige 1180 kr eller sådan noget i stedet 380 som omreg. koster... Surt.:@

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.