juhuuu så fandt jeg jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

Heidimed lea

troede ikke i var startet op her endnu. nå men her er jeg, næsten frisk. Nicolaj sov nemlig igennem for frste gang siden han har været syg.

så her er næsten overskudstilstande i hjemmet dejlig.

håber i kommer til at trives på siden alle i skønne kvinder. dejlig man kan se profil billeder her.
Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skønt at du kunne finde os jeg syntes også det er vildt fedt at man kan have billeder på her inde... Blandt andet!!!

Anmeld

15. januar 2009

Tina2

Hej Heidi, det var da fantastisk dejligt at se dig herinde også og høre det går fremad hos jer......

Filuca er blevet snottet og er begyndt at hoste her iaften, så jeg håber ikke det udvikler sig....

Hende og Thomas fik den sidste vaccine af de første 15 uger idag, skønt! Siden september har de jo været der 1 gang pr uge, og det er slut nu. Så fra nu af er det ca hveranden måned....

Skal ha hende tjekket for nødder derude, vi ved jo kun hun er MEGET allergisk overfor peanuts, og tør overhovedet ikke give hende andre nødder af frygt for samme reaktion
Hun har bare ikke kunnet blive testet i de 15 uger, da de skal ha en allergipille hver gang inden de skal derud, og ved test af nødder må man jo ikke ha fået allergipiller i en uge....

Hvordan går det med Rasmus?

Jeg er MEGET spændt på at gå foråret og alle dets pollen i møde, for de siger jo vaccinen gerne sku starte med at virke nu her til pollensæsonen selvom de først er færdigvaccineret om 2½ år......

Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.