Rhodos.. Nogen erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.718 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Livas mor

Hej søde piger..

Vi kan få dette hotel

http://www.spies.dk/graekenland/kallithea/sunwing-resort-spa-kallithea

på Rhodos for en VIRKELIG god pris, og håber på at kunne komme afsted i næste uge.

Vi har aldrig været i Grækenland først, så er der nogen der har gode råd, erfaringer eller bare kender dette hotel?

Knus Rikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Sabsy

Livas mor skriver:

Hej søde piger..

Vi kan få dette hotel

http://www.spies.dk/graekenland/kallithea/sunwing-resort-spa-kallithea

på Rhodos for en VIRKELIG god pris, og håber på at kunne komme afsted i næste uge.

Vi har aldrig været i Grækenland først, så er der nogen der har gode råd, erfaringer eller bare kender dette hotel?

Knus Rikke 

Der er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smukt!! Jeg har boet i Ixia på Dionyssos.. En god idé, lej en bil i kan se hele øen på 3dage, og busserne er så fyldte at hvis man kører galt dør man oprejst.. Sommerfugleparken, Den gamle by (der er godt nok MANGE sælgere),
Vi var i et kapel hvor kvinder der ikke kunne blive gravide tog op og drak af det hellige vand (man skal have et tørklæde med for at komme ind) og til sidst et kææææmpe kors, hvor man kan komme op i toppen.. Apropos, er så vidunderligt og Lindø den.hvide by - PERFEKT værested.. Apropos ligger i Lindos..

Korset og Kapellet kan jeg ikke huske navn på, men du kan spørge dernede, og de ved det 100%..

Også er grækere så hammer søde.. God tur og Rhodos for fem ud af fem stjerner! Det er alle penge værd!

Anmeld

1. september 2011

Filuca

Jeg kan klart anbefale Grækenland - både min mand og jeg elsker elsker ELSKER Grækenland - og snakker faktisk om at flytte derned engang Jeg har været på rigtig mange af de græske øer, og der er Rhodos og Kreta klart favoritterne. De gange jeg har været på Rhodos har jeg enten boet i Rhodos by eller i Ixia, men tror måske at Kallithea er mere børnevenligt, så det er sikkert et godt valg Og er også fint, at I rejser nu, hvor der stadig er varmt dernede, men ikke så ulidelig varmt, som der kan være i juli/august... En klar anbefaling herfra, så afsted med jer Må jeg være så fræk at spørge, hvad I skal give?

Anmeld

1. september 2011

Puller

Jeg har været i Ixia i september 2008. Det var rigtig flot, vi havde en super ferie. 

Anmeld

1. september 2011

norenberg

kan kun anbefale det der er så lækkert har selv været der 2 gange

Anmeld

2. september 2011

Livas mor

Åhhh det lyder lige som det vi har brug for.. Tak for alle jeres gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.