Jeg er idag 27+4, ja, tiden flyver sku afsted... Jeg går allerede fra om en uge (det passer bedst ift. uddannelse) så det kunne ikke være bedre.
Men jeg har haft smerter idag - rigtig træls.... Ondt nærmest nederst i maven og lige over skambenet. Og så blev jeg utryk... Min kæreste syntes jeg skulle ringe til jordemodercenteret, og så snakkede jeg lidt frem og tilbage med en sød jordemoder. Hun ville gerne udelukke en blærebetændelse i første omgang - så jeg måtte lige en tur til lægen med en urinprøve - og ganske rigtigt, den var 3+ i leucosytter (hvide blodlegmer) hvilket tyder på en infektion - nu skal den dyrkes til i morgen hvor jeg får svar. Ellers mente hun at det kunne være baby der enten er ved at sætte sig fast med hovedet nedad- ellers os bare baby der trykker på min blærer..... (lille skiderrik
) ha ha....
Nu sidder jeg så her - har stadig ondt, jordemoderen sagde til mig at hvis det tog til i smerter, så skulle jeg kontakte fødegangen... Krydser bare for det ikke bliver værre - syntes det er slet nok i forvejen.
Nå ville vidst ikke andet end at have lidt med-ynk . . . hulk hulk
Go aften til alle 
Anmeld