Hvor lang tid af gangen er jeres mave spændt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. september 2011

MajseMaja

Piger, lidt et hurtigt spørgsmål. Hvor længe af gangen er jeres maver spændte/hårde/oppustede?

Maja 34+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Frk.Munk

MajseMaja skriver:

Piger, lidt et hurtigt spørgsmål. Hvor længe af gangen er jeres maver spændte/hårde/oppustede?

Maja 34+3

Tænker du på plukveer?

Anmeld

1. september 2011

Moms

Jeg synes også du må være lidt mere specifik. Jeg synes, du spørger om mindst 2 forskellige ting.

Oppustet er jeg konstant efter jeg har spist til middag og til jeg går i seng. Det føles meget spændt, men når jeg trykker på maven er den ikke hård.

Hård er min "mave" læs livmoder, når jeg har en plukvé og det varer vel under 30 sekunder af gangen.

Hvad mener du

Moms

Anmeld

1. september 2011

MajseMaja

Jeg ved ikke om det er plukveer jeg har, for det varer ik kort tid at den er hård/spændt. Nogle dage er min mave bare hård som sten i flere timer af gangen.. Måske det er meget normalt..

Anmeld

1. september 2011

CamillaValby

MajseMaja skriver:

Jeg ved ikke om det er plukveer jeg har, for det varer ik kort tid at den er hård/spændt. Nogle dage er min mave bare hård som sten i flere timer af gangen.. Måske det er meget normalt..

Jeg har såurgt min JM om det samme. Da jeg har oplevet det samme fra omkring 30+. Og hun sagde at nogle mave har de der "hårde" maver i perioder. Jeg havde en dag for et par dage siden havde jeg det også

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

MajseMaja skriver:

Sådan er mine plukveer også, her hjælper det at ligge mig helt ned, sådan der er masser af plads til maven, det hjælper oftes. Men ja, de kan vare fra et minut eller 1 time (og dog, for har nogle meget små pauser tit, men nøj hvor kan luftvejene blive irreteret).

Anmeld

1. september 2011

Nitz - <3 David

Jeg har også oplevet flere gange at når jeg vågner, eller hvis jeg hoster.. at maven bliver hård som en sten.. i et kvarters tid.. eller.. har ikke lige taget tid.. men lige en periode.. og hvis jeg så rejser mig så bliver den "normal" igen..

Anmeld

1. september 2011

MajseMaja

Tak for jeres svar.. puha! Så har jeg vist mange plukveer!

Anmeld

1. september 2011

Bare mig..

MajseMaja skriver:

Tak for jeres svar.. puha! Så har jeg vist mange plukveer!

Hold lige øje med, at det ikke er veer.. tag tid hvis du synes de kommer så hyppigt, at du kan tage tid.. Du er jo ikke helt så langt endnu, at du må få veer..

Anmeld

1. september 2011

MajseMaja

Nicolinesmor170510 skriver:

Hold lige øje med, at det ikke er veer.. tag tid hvis du synes de kommer så hyppigt, at du kan tage tid.. Du er jo ikke helt så langt endnu, at du må få veer..

Det tror jeg ikke, har nemlig haft det sådan i lang tid. Men tak for at minde mig om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.