p*s mig i øret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

SussieThyssen

Dianaaa skriver:

ej jeg bliver simpelt hen nødt til at dele dette med andre end min halv fornærmede mand

min dejlige kæreste plejer at bruge udtrykket '' p*is mig øret'' når et eller andet er træls, og det blev så til virkelighed den anden dag,, da jeg stod og vaskede vores lille søn på knapt 2 uger,  stod han bøjet ind over ham for at pludre med ham, pludselig mærker han noget varm i hans øre, og der ligger vores herlige søn og tisser ham lige ind i øret hahaha, hold da op en griner, farmand syntes dog at det var knapt så sjovt, og han har åbenbart ikke lyst til at bruge det udtryk mere

Hehehe! Så kan han lære det kan han

Min søn præsterede at ramme plet lige imellem øjnene på sin far

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

skønneunger

Dianaaa skriver:

ej jeg bliver simpelt hen nødt til at dele dette med andre end min halv fornærmede mand

min dejlige kæreste plejer at bruge udtrykket '' p*is mig øret'' når et eller andet er træls, og det blev så til virkelighed den anden dag,, da jeg stod og vaskede vores lille søn på knapt 2 uger,  stod han bøjet ind over ham for at pludre med ham, pludselig mærker han noget varm i hans øre, og der ligger vores herlige søn og tisser ham lige ind i øret hahaha, hold da op en griner, farmand syntes dog at det var knapt så sjovt, og han har åbenbart ikke lyst til at bruge det udtryk mere

hahaha så kan han lære det kan han

min mor brugte også det udtryk, ellers var ååhhh vil du rende mig i røven.

Anmeld

1. september 2011

Nessie

Ha ha ha ha

Anmeld

2. september 2011

MLT

Hehe! 

Anmeld

2. september 2011

B&J

Åhh jeg ville ønske jeg kunne se det for tror det havde set super fedt ud og tror jeg ville ligge flad af grin... hihihi 1-0 til jeres søn

Anmeld

2. september 2011

twinny

2. september 2011

Dansker I Holland

Dianaaa skriver:

Haha så kan han fandme lære det griner højt Det var sq dagens joke hehe... Eller dagens griner

Anmeld

2. september 2011

Maalene

Haha - be careful what You wish for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.