Lidt brok herfra :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. september 2011

baby012

Ved godt det er meget normalt og sådan noget . men hold nu op hvor gør det altså ondt at være gravid  

mine bryster er SÅ ømme igen, og der kommer væste ud af dem

- og det der med at livmoderen vokser, når jeg ligger ned, føles det som om at mit maveskind er ved at sprække, og smerter i skambenet er helt sindsyge i den her uge..

og så hjælper en blærebetændelse ikke ligefrem på det .

andre der har gener i disse uger ? som lige skal ud med et surt opstød ?  

*Men lille'pigen har det godt, hun sparker nu hver dag og på samme tid af døgnet hver dag, man kan også mærke hende med hånden nu når hun sparker til

- rigtig dejlig aften til jer alle derude  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Ems30

Ved godt det er meget normalt og sådan noget . men hold nu op hvor gør det altså ondt at være gravid  

mine bryster er SÅ ømme igen, og der kommer væste ud af dem

- og det der med at livmoderen vokser, når jeg ligger ned, føles det som om at mit maveskind er ved at sprække, og smerter i skambenet er helt sindsyge i den her uge..

og så hjælper en blærebetændelse ikke ligefrem på det .

andre der har gener i disse uger ? som lige skal ud med et surt opstød ?  

*Men lille'pigen har det godt, hun sparker nu hver dag og på samme tid af døgnet hver dag, man kan også mærke hende med hånden nu når hun sparker til

- rigtig dejlig aften til jer alle derude  

Av, hvor ærgerligt at du oven i graviditetsgenrene har blærebetændelse! 

Jeg er 15+5 og synes allerede mit maveskind spænder nu selvom jeg kun har taget 1,5 kg på. Yaiks, det blir vist værre, hva?? 

Anmeld

1. september 2011

baby012

Ems30 skriver:

Av, hvor ærgerligt at du oven i graviditetsgenrene har blærebetændelse! 

Jeg er 15+5 og synes allerede mit maveskind spænder nu selvom jeg kun har taget 1,5 kg på. Yaiks, det blir vist værre, hva?? 

hehe, ja det bliver værre  
- masser af fugtigheds creme er at anbefale, så føles det ikke helt så stramt. der er heldigvis kun røget 3 kg. på her, men  det bliver jo nok også værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.