Oppustet og muren i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.395 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. september 2011

christinak

Hej tøserJeg er idag 5+6 og har konstant meget murren i både maven og underlivet, og når vi når hen til aften er jeg så oppustet så knap nok kan være i min egen krop så utilpas er jeg, er der andre der har det lige sådan eller har haft? Og nogen der har en vidunder kur til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Filippa & Liva

Sådan havde jeg det også i starten af graviditeten ...

Op med benene på sofaen og slap af.

Anmeld

1. september 2011

christinak

BigBabyWish skriver:

Sådan havde jeg det også i starten af graviditeten ...

Op med benene på sofaen og slap af.

Har jeg prøvet og jeg ligger og vender og drejer mig og er stadig lige utilpas og meget besværet ved de smerter i maven og underlivet

Anmeld

1. september 2011

Filippa & Liva

christinak skriver:

Har jeg prøvet og jeg ligger og vender og drejer mig og er stadig lige utilpas og meget besværet ved de smerter i maven og underlivet

Føles det som menstruationslignende smerter?

for så er det pga. din livmoder allerede ny begynder at vokse, men ja ... ikke rart at have ondt.

tror desværre ikke der er nogen mirakel kur i mod det, det er en af "glæderne" ved at være gravid og det at føle sig oppustet.

Anmeld

1. september 2011

SussieThyssen

christinak skriver:

Hej tøserJeg er idag 5+6 og har konstant meget murren i både maven og underlivet, og når vi når hen til aften er jeg så oppustet så knap nok kan være i min egen krop så utilpas er jeg, er der andre der har det lige sådan eller har haft? Og nogen der har en vidunder kur til det

Det er helt normalt.
Hvil dig godt, tag den med ro..og drik noget cultura samt spis let mad uden for mange krydderier og den slags.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. september 2011

christinak

BigBabyWish skriver:

Føles det som menstruationslignende smerter?

for så er det pga. din livmoder allerede ny begynder at vokse, men ja ... ikke rart at have ondt.

tror desværre ikke der er nogen mirakel kur i mod det, det er en af "glæderne" ved at være gravid og det at føle sig oppustet.

Synes de føles lidt stærkere end mens smerter men er også meget nervøs for tiden da jeg er bange for at miste

Anmeld

1. september 2011

christinak

SussieThyssen skriver:

Det er helt normalt.
Hvil dig godt, tag den med ro..og drik noget cultura samt spis let mad uden for mange krydderier og den slags.

Kærligst
Sussie

Ja tung mad duer ikke, fandt jeg så først ud af efter jeg havde spist en stor omgang pasta puha

Anmeld

1. september 2011

SussieThyssen

christinak skriver:

Ja tung mad duer ikke, fandt jeg så først ud af efter jeg havde spist en stor omgang pasta puha

Spis mange små portioner og flere gange om dagen..det gjorde jeg selv under mine graviditeter..og det hjalp rigtigt meget..jeg havde det ligesom dig

Anmeld

1. september 2011

christinak

SussieThyssen skriver:

Spis mange små portioner og flere gange om dagen..det gjorde jeg selv under mine graviditeter..og det hjalp rigtigt meget..jeg havde det ligesom dig

Har rigtig svært ved at spise flere gange om dagen for jeg er slet ikke sulten, jeg spiser morgenmad og så aftensmad

Anmeld

1. september 2011

SussieThyssen

christinak skriver:

Har rigtig svært ved at spise flere gange om dagen for jeg er slet ikke sulten, jeg spiser morgenmad og så aftensmad

Så må du vænde dig til at få spist noget mere og i små portioner.
Det er slet ikke sundt for dit helbred, kun at spise morgen og aften generelt og slet ikke nu i en graviditet.
Somme tider må man tvinge sig selv lidt for at få lagt madvanerne om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.