Ja, det der fylder mest ved os alle for tiden er vel en blanding af utålmodighed og frustration over, at: 1: baby ikke er kommet endnu (selvom det kun LIGE er blevet september) og 2: at hele ens krop arbejder på højtryk for at gøre baby(erne) parat til at komme ud. Så for at det hele ikke ender i sølle selvmedlidenhed (SELVOM DET ER MED RETTE!), så kan vi her skrive de ting, der gør ventetiden lidt lettere at holde ud

mine: 1: skal spise fødselsdagsmiddag ved svigermor i aften, så skal ikke tænke på aftensmad eller opvask! 2: skal i morgen have fodbehandling og efterfølgende zoneterapi. Og sidst jeg fik zoneterapi var omkring min ÆL-dag og vupti, jeg blev gravid. Nu håber jeg så, at det kan sætte det hele lidt igang! Og hjælpe på mine led

3: skal på lørdag op til min familie i Nordjylland til det årlige marked, hvor jeg for sidste gang får set nogle af de mest fantastiske venner før baby. Og får hygget med min søde storesøster, der faktisk er mere gravid end jeg er, og allerede nu har købt alt for mange ting til bettemanden!

MEN vigtigst er 4. grund til det hele bliver lidt lettere, når jeg tænker på det: når jeg så på mandag, har den vildeste hormonelladag, og i stedet for en anti-brokketråden laver en: Gider ikke have ondt mere-tråd, så er der mindst 20 andre i samme situation, der trøstende siger: det kender jeg godt... Kram til dig og husk, at det snart er ovre!

4. grund er jer, piger!
Anmeld