Anti-brokketråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. september 2011

MaybeBaby

Ja, det der fylder mest ved os alle for tiden er vel en blanding af utålmodighed og frustration over, at: 1: baby ikke er kommet endnu (selvom det kun LIGE er blevet september) og 2: at hele ens krop arbejder på højtryk for at gøre baby(erne) parat til at komme ud. Så for at det hele ikke ender i sølle selvmedlidenhed (SELVOM DET ER MED RETTE!), så kan vi her skrive de ting, der gør ventetiden lidt lettere at holde ud mine: 1: skal spise fødselsdagsmiddag ved svigermor i aften, så skal ikke tænke på aftensmad eller opvask! 2: skal i morgen have fodbehandling og efterfølgende zoneterapi. Og sidst jeg fik zoneterapi var omkring min ÆL-dag og vupti, jeg blev gravid. Nu håber jeg så, at det kan sætte det hele lidt igang! Og hjælpe på mine led 3: skal på lørdag op til min familie i Nordjylland til det årlige marked, hvor jeg for sidste gang får set nogle af de mest fantastiske venner før baby. Og får hygget med min søde storesøster, der faktisk er mere gravid end jeg er, og allerede nu har købt alt for mange ting til bettemanden! MEN vigtigst er 4. grund til det hele bliver lidt lettere, når jeg tænker på det: når jeg så på mandag, har den vildeste hormonelladag, og i stedet for en anti-brokketråden laver en: Gider ikke have ondt mere-tråd, så er der mindst 20 andre i samme situation, der trøstende siger: det kender jeg godt... Kram til dig og husk, at det snart er ovre! 4. grund er jer, piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Maalene

Sikke da en fantastisk idé Selvom det er ved at være virkelig hårdt, så skal vi jo ikke glemme, at det jo faktisk er HELT fantastisk, det vi går igennem

Kan også sagtens komme med nogle fantastiske højdepunkter

1. Har den skønneste, sundeste og aller mest dejlige datter i maven, som bare stortrives - og så tager jeg glædeligt de daglige smerter med

2. Skal ud til mine skønne forældre sammen med manden, søster, svoger og nevø i morgen og have stegt flæsk

3. Skal mødes med med dejlige bedste veninde i morgen, som er flyttet til Düsseldorf og som jeg ikke har set siden april, så det bliver SKØNT

Lyder til du har haft nogle dejlige dage og håber du får en helt igennem hyggelig dag i morgen smukke

Anmeld

2. september 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Sikke da en fantastisk idé Selvom det er ved at være virkelig hårdt, så skal vi jo ikke glemme, at det jo faktisk er HELT fantastisk, det vi går igennem

Kan også sagtens komme med nogle fantastiske højdepunkter

1. Har den skønneste, sundeste og aller mest dejlige datter i maven, som bare stortrives - og så tager jeg glædeligt de daglige smerter med

2. Skal ud til mine skønne forældre sammen med manden, søster, svoger og nevø i morgen og have stegt flæsk

3. Skal mødes med med dejlige bedste veninde i morgen, som er flyttet til Düsseldorf og som jeg ikke har set siden april, så det bliver SKØNT

Lyder til du har haft nogle dejlige dage og håber du får en helt igennem hyggelig dag i morgen smukke

Det er minsandten heller ikke en dårlig weekend, du skal igennem. Blev lige nødt til at sige: "mmmm... Flæskesteg!" højt! Gud, hvor er det alt for længe siden jeg har fået det! Med masser af rødkål! Er propmæt fra aftensmad men kunne godt bruge en lille tallerken håber det bliver smadder hyggeligt med din aktive prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.