Rigtig god tur til jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Kofoed.

Så var jeg til jordemoder og hun havde rigtig gode nyheder, intet er sikkert, men med de tegn jeg har på fødsel, så tror hun ikke jeg går til termin Lillepigen ligger LANGT nede, men står ikke helt fast, dog vil der ikke være problemer, hvis jeg for vandafgang. Wee. Så hun håber også vi ses imorgen inde på FG, hvor hun har vagt. Vi synes alle tre det ville være vildt romantisk, at jeg føder på min og kærestens 3 års dag .

Men hun er godt nok ikke enig med scanningerne, for hun "påstår hårdnakket" at lillepigen kun vejer 2700, selvom scanningens læge målte hende til 2730 sidste mandag (altså for 10 dage siden).

Man kan vist godt høre vi har et godt forhold med vores jordemoder, men hun stod der lige da vi mest manglede hende og så er det bare blevet et godt proff forhold.

Når lige lidt jubel her hvor vi ENDELIG skriver SEPTEMBER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Så var jeg til jordemoder og hun havde rigtig gode nyheder, intet er sikkert, men med de tegn jeg har på fødsel, så tror hun ikke jeg går til termin Lillepigen ligger LANGT nede, men står ikke helt fast, dog vil der ikke være problemer, hvis jeg for vandafgang. Wee. Så hun håber også vi ses imorgen inde på FG, hvor hun har vagt. Vi synes alle tre det ville være vildt romantisk, at jeg føder på min og kærestens 3 års dag .

Men hun er godt nok ikke enig med scanningerne, for hun "påstår hårdnakket" at lillepigen kun vejer 2700, selvom scanningens læge målte hende til 2730 sidste mandag (altså for 10 dage siden).

Man kan vist godt høre vi har et godt forhold med vores jordemoder, men hun stod der lige da vi mest manglede hende og så er det bare blevet et godt proff forhold.

Når lige lidt jubel her hvor vi ENDELIG skriver SEPTEMBER

Ja, jeg synes jo, vi skal føde i næste uge! og dejligt at du ENDELIG har haft et godt JM besøg! Super lækkert søde Betina... Det manglede da også bare, hva fik hun kigget om livmoderhalsen var ved at være udslettet?

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, jeg synes jo, vi skal føde i næste uge! og dejligt at du ENDELIG har haft et godt JM besøg! Super lækkert søde Betina... Det manglede da også bare, hva fik hun kigget om livmoderhalsen var ved at være udslettet?

Nej, for jeg er for øm  Så vil ikke lade hende pille for meget, bare sym. målet var et problem, av mit skamben.

Jeg vil altså føde i morgen eller lørdag, for så for jeg min jordemoder til jordemoder, det vil jeg gerne. Så saster på vandet går indenfor de næste 16 timer Og det er bare skide fedt, at hun ikke kan afvise, at det faktisk sker

Men ja det er sgu skønt, at have hende igen, de 3 bedste samtaler vi har haft med jordemoder, har været hos hende og oveni det hele, så er det også hende jeg oftes for fat i, når jeg ringer til FG, hihi.

Anmeld

1. september 2011

håber snart det er os

Hvor dejligt

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

håber snart det er os skriver:

Hvor dejligt

ja.. Nogle tegn hos dig?

Anmeld

1. september 2011

håber snart det er os

Kofoed. skriver:

ja.. Nogle tegn hos dig?

Kun nogen pluk veer og synes han presser godt på nu :-)

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

Kun nogen pluk veer og synes han presser godt på nu :-)

Okay, jamen de "små tegn" betyder bestemt også noget. Selvom jeg nu er godt træt af plukveer.

Anmeld

1. september 2011

håber snart det er os

Kofoed. skriver:

Okay, jamen de "små tegn" betyder bestemt også noget. Selvom jeg nu er godt træt af plukveer.

Mee too :-). Vi må håbe der snart sker noget men du fik da en super besked jeg fik bare af vide at han ikke sidder fast i nu så der kommer nok ikke til at ske nogen i nu øv øv men der er ikke andetfor en at vente :-)

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

Mee too :-). Vi må håbe der snart sker noget men du fik da en super besked jeg fik bare af vide at han ikke sidder fast i nu så der kommer nok ikke til at ske nogen i nu øv øv men der er ikke andetfor en at vente :-)

Jeg ved nu heller ikke om hun har lagt sig til, fordi hun måske stadig har noget tvilling opførelse eller om jeg bare "er heldig", men skal jeg gå 2½ uge med de smerter i skambenet, puha, de bliver bare værre og værre for hver dag..

Men kan du så holde ventetiden ud alligevel?

Anmeld

1. september 2011

håber snart det er os

Kofoed. skriver:

Jeg ved nu heller ikke om hun har lagt sig til, fordi hun måske stadig har noget tvilling opførelse eller om jeg bare "er heldig", men skal jeg gå 2½ uge med de smerter i skambenet, puha, de bliver bare værre og værre for hver dag..

Men kan du så holde ventetiden ud alligevel?

Har hørt at de heller ikke behøver ligge sig helt til det kan de første veer gøre. Jeg håber det bedste for dig ang vente tiden man bliver vel nød til at holde ud jeg har i dag 9 dage til termin så kan da se ende på det. Det værste for mig nu er alt det vand i kroppen og at jeg ca er oppe hver time om natten håber du kan holde dine smerter ud og husk pas på dig selv og lig dig noget du trænger til at slappe af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.