4+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

-Sigrid-

Kruse90 skriver:

Jeg fik kun lagt et æg op
Men er meget oppustet, tror du ikke det aftager lidt

Så er det nok ikke tvillinger

Jo, tror det var voldsomt for de fleste i starten og tager så lidt af - i hvert fald i mit tilfælde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Dansker I Holland

Kruse90 skriver:

Mavebillede 4+4
Føler mig så oppustet.
Men hvor er det fedt at kunne være med herinde nu

Ihhh smuk mave søde Hvor tit vil du tage mave billeder ? smiler.. hver uge eller ?

Anmeld

1. september 2011

LouiseRH

enæggede tvillinger måske?

Anmeld

1. september 2011

Pige2009

Kruse90 skriver:

Mavebillede 4+4
Føler mig så oppustet.

Ej, hvor er det lige gået min næse forbi, at du er gravid!  Jeg kan ikke sige, hvor glad jeg er for, at du endelig er gravid! I fortjener det virkelig efter den lange kamp Glæder mig til at følge dig

Anmeld

1. september 2011

NJN

Gid det var mig der kunne være med her.... Men super flot, skal du nok blive! Endnu engang tillykke med det. 

Anmeld

1. september 2011

trija

Hvor er det dejligt at se at jeg ikke er den eneste. Jeg er 9+1 og jeg ligner seriøst en der er 8 mdr henne. Folk kigger en ekstra gang når jeg siger at jeg er 9 uger henne, og så spørger de " er du sikker på at der kun er én" Det ved jeg jo ikke endnu om der er, men kan ikke forstå at jeg allerede er så stor, man burde jo ikke kunne se noget endnu. Godt nok er det min anden graviditet, og det siges at det går lidt stærkere med at få mave på meeeeen... Synes det er lidt surt allerede at føle sig højgravid

Nå jeg skulle lige ha luft. Din mave ser dejlig ud, og jeg håber det bedste for dig og bebs

Anmeld

1. september 2011

otlitrom

Jeg har glædet mig kæmpe meget til at se netop din mave herinde! Velkommen (siger hende der nu render rundt med en rynket pizzadej, og ikke noget som helst strut )

Jeg tror du er oppustet af hormonerne, søde. Det går over, og skifter over til en smuk smuk hule til guldgrynet!

Anmeld

1. september 2011

SSL

Jeg har før bidt mærke i nogle af dine tråde, så jeg vil selvfølgelig ønske et STORT TILLYKKEEEE med graviditeten :-) hvor er det dejligt fir dig, det endelig lykkedes :-) tillykke tillykke tillykke !!!!

Anmeld

1. september 2011

Trine89

weee hvor er det lækkert at se dig i denne gruppe.. 

Er sikker på du får en HERRE lækker babyhule 

Anmeld

1. september 2011

Hvem?

Kruse90 skriver:

Mavebillede 4+4
Føler mig så oppustet.

GUUUUUD!!!

Jeg har været væk et stykke tid da min computer absolut ik gider samarbejde med mig mere og nu ser jeg du er GRAVID!!!

T I L L Y K K E - hvor fan - fucking - tastisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.