Anonym skriver:
Hej. står i et kæmpe dilemma. har idag været ved lægen ang. graviditeten og fik lavet vandrejournal, taget blodprøverne og en klamydiatest. da klamydiatesten er taget, siger lægen "det ser iøvrigt pænt ud dernede"..
min kæreste og jeg vil gerne fortælle vores familier den gode nyhed om graviditeten.. men.. jeg vil helst vente til efter nakkefold (er 7+4, så dvs om en måned ca.) og han vil gerne fortælle det nu. mine forældre har hørt nyheden af praktiske årsager og de synes også vi bare skal sige det nu? men jeg kan bar ikke finde ud af , om ikke det er farligt? hvad hvis man mister? men når det ser "pænt ud" dernede? mon det så er ok?
synes det er svært! hva gjorde i/ville i gøre?
Hmm, den er svær... Skal, skal ikke fortælle.
Vi stod i det samme dilemma, da jeg blev gravid. For ca. 1½ år siden kunne min kæreste ikke holde mund om nyheden og inden for en uge vidste hele mit arbejde det, hele vores familier osv. inden vi havde været til nakkefoldsscanningen
Det viser sig så til scanningen, at jeg havde mistet ved en MA.
Da jeg gik hen og blev gravid igen i februar sidste år, blev der ikke sagt noget før vi havde været til nakkefoldsscanningen 
Det kan både være godt og ondt at fortælle det inden, men hvis man mister, kan man også snakke om det bagefter, for så ved de hvad der er sket 
Anmeld