Pigetøj str 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. september 2011

LotteN

trisse skriver:

hej igen..

så vil jeg da gerne købe den..

vil du sende mig en pb så kan jeg overføre penge til dig..

kh kathrine

Det kan du tro - sender dig en pb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Christina.78

Priser og mærke på disse 12 billeder

Billede 2 kun jeans

billede 6 kun brune leggings

er alle bukserne med regulærbar liv??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2011

LotteN

Christina.78 skriver:

Priser og mærke på disse 12 billeder

Billede 2 kun jeans

billede 6 kun brune leggings

er alle bukserne med regulærbar liv??

Hej Christna.
Jeg har flere der allerede har spurgt på flere af de dele du også spørger på. Så jeg afventer lige svar fra de andre og så skal jeg nok lige vende tilbage til dig, når jeg ved hvad der er solgt og ikke solgt... håber deter okay...

Anmeld

11. september 2011

Christina.78

LotteN skriver:

Hej Christna.
Jeg har flere der allerede har spurgt på flere af de dele du også spørger på. Så jeg afventer lige svar fra de andre og så skal jeg nok lige vende tilbage til dig, når jeg ved hvad der er solgt og ikke solgt... håber deter okay...

ja ok, håber ikke det tager så lang tid så..

Anmeld

11. september 2011

LotteN

Christina.78 skriver:

ja ok, håber ikke det tager så lang tid så..

nej, det håber jeg heller ikke.
Hende jeg afventer første svar fra, har ikke været på, siden jeg skrev til hende, så bliver nødt lige at vente til hun har været online.
Mangler du nattøj i str 92 - for tror faktisk jeg har 2 sæt mere liggende (str 86/92) som hun ikke kan passe. forresten, nattøjet med princessen på, er det kommet en streg maling på, men det sætter vi bare prisen efter, hvis det stadig har interesse og vil også gerne lige tage et billede til dig, så du kan se det...

Anmeld

11. september 2011

Christina.78

nej, det håber jeg heller ikke.
Hende jeg afventer første svar fra, har ikke været på, siden jeg skrev til hende, så bliver nødt lige at vente til hun har været online.
Mangler du nattøj i str 92 - for tror faktisk jeg har 2 sæt mere liggende (str 86/92) som hun ikke kan passe. forresten, nattøjet med princessen på, er det kommet en streg maling på, men det sætter vi bare prisen efter, hvis det stadig har interesse og vil også gerne lige tage et billede til dig, så du kan se det...

typisk..men kan du ikke sætte sådan en max ventetid ???

bum bum skal lige ind og tjekke men det bliver nok først senere, måske det har interesse

Anmeld

11. september 2011

LotteN

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Du skriver bare når du ved mere...   Men jeg er klar..

Så har jeg fået svar fra hende den anden og hun er ikke interesseret, så hvis du er interesseret i det du spurgte på, så er det dit. Er du ikke sød at melde tilbage hurtigst muligt, da jeg har endnu en der afventer svar

Anmeld

11. september 2011

Bom

LotteN skriver:

Så har jeg fået svar fra hende den anden og hun er ikke interesseret, så hvis du er interesseret i det du spurgte på, så er det dit. Er du ikke sød at melde tilbage hurtigst muligt, da jeg har endnu en der afventer svar

Lyder bare godt.. Det er ikke nusset og har pletter vel??
Hvis vi finder en go pris er jeg klar på en hurtig handel..

Anmeld

11. september 2011

LotteN

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Lyder bare godt.. Det er ikke nusset og har pletter vel??
Hvis vi finder en go pris er jeg klar på en hurtig handel..

Så har jeg lige fundet det hele frem.
Flere af de dele du har spurgt på er faktisk dele der er brugt meget få gange. Synes tøjet ser rigtig pænt ud...
Tøjet vejer 960 g, men tror desværre ikke jeg kan nøjes med at pakke det ind på 40 g, så portoen ryger op på 51 kr sendt som b-post (altså 2000 g). Så hvad siger du til 325 kr?

Anmeld

11. september 2011

Bom

LotteN skriver:

Så har jeg lige fundet det hele frem.
Flere af de dele du har spurgt på er faktisk dele der er brugt meget få gange. Synes tøjet ser rigtig pænt ud...
Tøjet vejer 960 g, men tror desværre ikke jeg kan nøjes med at pakke det ind på 40 g, så portoen ryger op på 51 kr sendt som b-post (altså 2000 g). Så hvad siger du til 325 kr?

300 så går jeg ind og overfører med det samme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.