Fars manglende interesse og glemt fødselsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Anonym trådstarter

Ja nu er jeg anonym af visse grunde som jeg ikke har lyst til at lægge ud her på siden. Jeg har 2 anbragte piger/døtre i en plejefamilie. Hver gang jeg er hos pigerne for at besøge dem og være sammen med dem, så bestiller deres far ikke andet end og sidde og knævre med de skide plejeforældre under besøget. Med undtagelse af hvis vi går uden for. Det er mig som var nede på gulvet og lege med dem. Han sidder bare og blabre løs om sit arbejde, bil og computer. Det er så med plejefaren skal det lige siges. Og når vi havde den ældste hjemme på samvær i weekenden, så brugte han AL sin tid foran sin pc, i stedet for at bruge tiden med sin datter. Og jeg kan sige det så mange gange til ham jeg vil, men han hører bare ikke efter. Jeg overreagere osv.. Han er satme det MEST asociale (undskyld sproget) røvhul på hele jorden! Selv vores forhold gik i stykker pga hans fucking computer! Jeg har ikke ret mange billeder af ham hvor han IKKE sidder ved den skide pc. Dog sidder hun på skødet af ham engang imellem, men hun var MEGA morsyg dengang, og det er der da ikke noget og sige til??? Så var der en dag, hvor ham og jeg mødtes på Høje taastrup station, for at tage toget, og jeg havde jo taget gaver med til den yngste da hun havde fødselsdag dagen før samværet. Så spurgte jeg om han ikke havde gaver med til hende, og så siger han gudhjælpemig at han har GLEMT DET??? Hvad sker der? Hvordan fanden kan man glemme sin EGEN datters FØDSELSDAG?? Kan godt være de er anbragt, men jeg ville sq da ALDRIG glemme NOGLE af mine børns fødselsdag Stakkels unger siger jeg bare.. Det er bare SÅ øv at vi har fælles forældremyndighed, fordi han viser bare NADA interesse Snakkede en dag med min ældste datter i tlf og hun sagde grædende at hun savnede far. Og jeg ved ligesom ikke hvad jeg skal sige, så spurgte hende om han kom og besøgte dem og det sagde hun at det gjorde han ikke.. Det fik jeg endda bekræftet af hans mor. Ihhh der er SÅ meget mere jeg vil sige, men det bliver bare SÅ rodet altså Hvad skal jeg gøre?Jeg synes det er SÅ synd for vores to piger altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Anonym trådstarter

Opper den lige engang

Anmeld

1. september 2011

B&J

Jeg vil først give dig en kæmpe krammer fordi selv om dine børn er i plejefamilie jamen så er dit hjerte og tanker hos dem hele tiden

ang. deres far jamen du kan ingen ting gøre, jeg tror han lytter til havd du siger men ja der sker ingen ting mig og min x havde dog ikke børn sammen men vores forhold gik også istykker pga computeren, han sad altid ved den og vi sov ikke engang sammen han faldt isøvn på sofaen

du er der for dine piger og den tanke skal du have du kan ikke tænke hele tiden på deres far det er dit liv også for kort til...

Anmeld

1. september 2011

Madam Blå

Det må være svært som mor, at ens børn er kede af at faderen ikke er der.. Jeg har selv sådan en far, der egentlig ikke gider os. Han husker heller ikke fødselsdage, osv. Det var jeg tit ked af som barn - men er lykkelig for at min mor var der 100% hele tiden, altid. Det bedste du kan gøre for dine børn er at være der og trøste dem, når de savner far. Selvom du måske bliver vred på ham over det, så lad ikke dem mærke det.

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg vil først give dig en kæmpe krammer fordi selv om dine børn er i plejefamilie jamen så er dit hjerte og tanker hos dem hele tiden

ang. deres far jamen du kan ingen ting gøre, jeg tror han lytter til havd du siger men ja der sker ingen ting mig og min x havde dog ikke børn sammen men vores forhold gik også istykker pga computeren, han sad altid ved den og vi sov ikke engang sammen han faldt isøvn på sofaen

du er der for dine piger og den tanke skal du have du kan ikke tænke hele tiden på deres far det er dit liv også for kort til...

Tak for kram det har jeg brug for

Jeg ved godt jeg ingenting kan gøre, men jeg bliver bare så GAL på mine pigers vegne.. Det kan ikke været rigtigt at der findes sådan nogle mennesker på jorden. Jeg spurgte ham på et tidspunkt pænt om, jeg ikke måtte få fuld forældre myndighed over dem, så jeg kunne kæmpe for at få dem hjem for ham/os, men næh nej han ville hellere dø end at opgive sin del. Og det kan jeg ikke forstå eftersom han ikke interessere sig for dem Det pisser mig virkelig af at han skal være sådan. Jeg har ændret mit liv drastisk efter de blev anbragt til det bedre og det har min jordemoder fra min sidste graviditet set selvom hun ikke kender mig, hun var slet ikke bekymret eller noget. Heller ikke den sundhedsplejerske jeg havde dengang med den første. Hun kom hjem til mig og manden da vi ventede Nikita og hun kunne straks se hvordan jeg har blomstret op osv og hun var heller ikke bekymret for noget som helst. Han var osse så fræk og sige til en af vores fælles venner at jeg udemærket godt vidste hvad der ville ske når jeg havde født. Altså hun ville blive fjernet. Jeg kogte virkelig over på det tidspunkt. Ihhh jeg slet ikke have ham altså.

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Det må være svært som mor, at ens børn er kede af at faderen ikke er der.. Jeg har selv sådan en far, der egentlig ikke gider os. Han husker heller ikke fødselsdage, osv. Det var jeg tit ked af som barn - men er lykkelig for at min mor var der 100% hele tiden, altid. Det bedste du kan gøre for dine børn er at være der og trøste dem, når de savner far. Selvom du måske bliver vred på ham over det, så lad ikke dem mærke det. Og jeg lader dem ALDRIG mærke noget som helst hvis jeg er vred eller harm over ham.

takker. Jeg er der for dem så godt jeg nu kan da jeg bor i udlandet og ikke har de samme muligheder som førhen. Men jeg kæmper for dem.

Anmeld

1. september 2011

B&J

Anonym skriver:

Tak for kram det har jeg brug for

Jeg ved godt jeg ingenting kan gøre, men jeg bliver bare så GAL på mine pigers vegne.. Det kan ikke været rigtigt at der findes sådan nogle mennesker på jorden. Jeg spurgte ham på et tidspunkt pænt om, jeg ikke måtte få fuld forældre myndighed over dem, så jeg kunne kæmpe for at få dem hjem for ham/os, men næh nej han ville hellere dø end at opgive sin del. Og det kan jeg ikke forstå eftersom han ikke interessere sig for dem Det pisser mig virkelig af at han skal være sådan. Jeg har ændret mit liv drastisk efter de blev anbragt til det bedre og det har min jordemoder fra min sidste graviditet set selvom hun ikke kender mig, hun var slet ikke bekymret eller noget. Heller ikke den sundhedsplejerske jeg havde dengang med den første. Hun kom hjem til mig og manden da vi ventede Nikita og hun kunne straks se hvordan jeg har blomstret op osv og hun var heller ikke bekymret for noget som helst. Han var osse så fræk og sige til en af vores fælles venner at jeg udemærket godt vidste hvad der ville ske når jeg havde født. Altså hun ville blive fjernet. Jeg kogte virkelig over på det tidspunkt. Ihhh jeg slet ikke have ham altså.

Kan virkelig godt forstå dig mit hjerte knuger også helt fordi jeg kan tydelig mærke hvor højt du elsker dine piger...

men der er desværre ikke så meget at gøre.. men med tiden håber jeg han kommer til fornuft og ikke for sent

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Kan virkelig godt forstå dig mit hjerte knuger også helt fordi jeg kan tydelig mærke hvor højt du elsker dine piger...

men der er desværre ikke så meget at gøre.. men med tiden håber jeg han kommer til fornuft og ikke for sent

Nææh jeg kan kun gå og vente på at tingene kommer i orden og få fat i advokat osv, og se og få dem hjem. Jeg ved godt der ikke er en dyt og gøre hvad ham angår, men jeg kan simpelthen ikke forstå ham. Jeg sagde til ham i sin tid, at jeg ville gøre sådan at vi begge to kunne se dem lige meget, men nææh nej fordi jeg har jo ikke et super bagland så det kan jeg ikke gøre. Jo det kan man godt når man har bevist at man er en god mor. Godt nok ikke i den kommune, men alligevel.. Tak fordi du forstår mig. Har jeg virkelig brug for Savner dem bare SÅ meget

Anmeld

1. september 2011

B&J

Anonym skriver:

Nææh jeg kan kun gå og vente på at tingene kommer i orden og få fat i advokat osv, og se og få dem hjem. Jeg ved godt der ikke er en dyt og gøre hvad ham angår, men jeg kan simpelthen ikke forstå ham. Jeg sagde til ham i sin tid, at jeg ville gøre sådan at vi begge to kunne se dem lige meget, men nææh nej fordi jeg har jo ikke et super bagland så det kan jeg ikke gøre. Jo det kan man godt når man har bevist at man er en god mor. Godt nok ikke i den kommune, men alligevel.. Tak fordi du forstår mig. Har jeg virkelig brug for Savner dem bare SÅ meget

Det kan jeg godt forstå du gør, men jeg syntes virkelig også du er en super sej kvinde fordi du kæmper for dine piger

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det kan jeg godt forstå du gør, men jeg syntes virkelig også du er en super sej kvinde fordi du kæmper for dine piger

Tusind tak for dine søde ord Håber snart han bliver normal oven i hovedet ggg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.