Ja nu er jeg anonym af visse grunde som jeg ikke har lyst til at lægge ud her på siden. Jeg har 2 anbragte piger/døtre i en plejefamilie. Hver gang jeg er hos pigerne for at besøge dem og være sammen med dem, så bestiller deres far ikke andet end og sidde og knævre med de skide plejeforældre under besøget. Med undtagelse af hvis vi går uden for. Det er mig som var nede på gulvet og lege med dem. Han sidder bare og blabre løs om sit arbejde, bil og computer. Det er så med plejefaren skal det lige siges. Og når vi havde den ældste hjemme på samvær i weekenden, så brugte han AL sin tid foran sin pc, i stedet for at bruge tiden med sin datter. Og jeg kan sige det så mange gange til ham jeg vil, men han hører bare ikke efter. Jeg overreagere osv.. Han er satme det MEST asociale (undskyld sproget) røvhul på hele jorden! Selv vores forhold gik i stykker pga hans fucking computer! Jeg har ikke ret mange billeder af ham hvor han IKKE sidder ved den skide pc. Dog sidder hun på skødet af ham engang imellem, men hun var MEGA morsyg dengang, og det er der da ikke noget og sige til??? Så var der en dag, hvor ham og jeg mødtes på Høje taastrup station, for at tage toget, og jeg havde jo taget gaver med til den yngste da hun havde fødselsdag dagen før samværet. Så spurgte jeg om han ikke havde gaver med til hende, og så siger han gudhjælpemig at han har GLEMT DET??? Hvad sker der? Hvordan fanden kan man glemme sin EGEN datters FØDSELSDAG?? Kan godt være de er anbragt, men jeg ville sq da ALDRIG glemme NOGLE af mine børns fødselsdag
Stakkels unger siger jeg bare.. Det er bare SÅ øv at vi har fælles forældremyndighed, fordi han viser bare NADA interesse
Snakkede en dag med min ældste datter i tlf og hun sagde grædende at hun savnede far. Og jeg ved ligesom ikke hvad jeg skal sige, så spurgte hende om han kom og besøgte dem og det sagde hun at det gjorde han ikke.. Det fik jeg endda bekræftet af hans mor. Ihhh der er SÅ meget mere jeg vil sige, men det bliver bare SÅ rodet altså
Hvad skal jeg gøre?Jeg synes det er SÅ synd for vores to piger altså 

Anmeld