Hvor meget voksede jeres maver i 3. trimester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget voksede jeres maver i 3. trimester?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

710 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Madam Blå

Ja, simpelthen?

Har fundet en så fin jakke - men der er virkelig lidt at give af omkring maven.. Vil så gerne have den, men ikke hvis jeg kun kan bruge den i et par uger endnu. Ved godt, at man ikke altid kan sammenligne med andre - men nu prøver jeg alligevel Tænker også i forhold til, om jeg er nødt til at sætte penge af til nyt tøj. Kan simpelthen ikke være i det første ventetøj, jeg havde købt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Madam Blå

Jubii - min første afstemning er lykkedes

Indtil videre "fører" dem med store maver.. Lader til at jeg skal finde mig en jakke, der har plads til en kæmpe dunk!

Anmeld

1. september 2011

Taniakb

Ja, simpelthen?

Har fundet en så fin jakke - men der er virkelig lidt at give af omkring maven.. Vil så gerne have den, men ikke hvis jeg kun kan bruge den i et par uger endnu. Ved godt, at man ikke altid kan sammenligne med andre - men nu prøver jeg alligevel Tænker også i forhold til, om jeg er nødt til at sætte penge af til nyt tøj. Kan simpelthen ikke være i det første ventetøj, jeg havde købt

Den var stor i forvejen, men brugte mere tiden på at falde ned end at vokse, tror jeg nok

Jeg kunne ihvertfald ikke passe mit eget tøj allerede inden uge 20.. Og en jakke som jeg havde købt som jeg havde købt lidt stor (Pga graviditen) kunne jeg ikk lukke..

MEN, jeg var så smart .. Så istedet for at købe nyt tøj, stjal jeg min kærestes jakke og lang ærmede trøjer og sådan og herhjemme når jeg sku ud med hunden også hans sko ..

Anmeld

1. september 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Den var stor i forvejen, men brugte mere tiden på at falde ned end at vokse, tror jeg nok

Jeg kunne ihvertfald ikke passe mit eget tøj allerede inden uge 20.. Og en jakke som jeg havde købt som jeg havde købt lidt stor (Pga graviditen) kunne jeg ikk lukke..

MEN, jeg var så smart .. Så istedet for at købe nyt tøj, stjal jeg min kærestes jakke og lang ærmede trøjer og sådan og herhjemme når jeg sku ud med hunden også hans sko ..

Har også for længst pakket mit "rigtige" tøj sammen.. Det lå bare og rakte tunge af mig i skabet - så væk med det Men kan heller ikke rigtig være i meget af det ventetøj, jeg købte.. Så må nok indse,at jeg er nødt til at finde noget nyt. Selvom jeg meget hellere vil gemme pengene og så købe noget lækkert tøj, når jeg har født..

Min kæreste er desværre lidt af et splejs.. Har lånt en del af hans trøjer, men kan simpelthen ikke passe dem længere. Men det er ellers en rigtig god ide - så slipper man for at skulle købe en masse selv

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Hehe har svaret at min eksploderede!  Jeg havde en lille delle på mavsen inden jeg blev gravid, og det gav altså en maaaaajet stor mave til sidst  Jeg endte også med at få en baby på 4 kg 

Anmeld

1. september 2011

Madam Blå

Babymor2010 skriver:

Hehe har svaret at min eksploderede!  Jeg havde en lille delle på mavsen inden jeg blev gravid, og det gav altså en maaaaajet stor mave til sidst  Jeg endte også med at få en baby på 4 kg 

Dejligt med en stor baby! De er så lækre.

Jeg må nok indse, at jeg er nødt til at finde mig noget tøj, hvor der er plads til en ordentlig mavse! Synes den er har en ok størrelse nu. Den er fin og rund. Synes faktisk ikke at den behøver at blive meget større Kan man mon selv bestemme størrelsen

Næppe! Baby skal jo tage omtrent to kilo mere på.. Dvs jeg skal tage knapt ti kilo på mere (Eller... det burde jeg ikke, men det ender jeg sgu nok med)

Anmeld

1. september 2011

twinboys

Madam Blå skriver:

Ja, simpelthen?

Jeg var allerede godt stor fra starten af, da jeg ventede tvillinger... Kom dog desværre aldrig til 3. trimester, da de blev født ekstrem for tidligt...

Majbritt

Anmeld

1. september 2011

twinny

Min mave er blevet vildt stor... Men det hjælper selv også på der er to..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.