Må jeg se jeres bryllupsinvitationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Highlander

.... vil gerne selv igang med at være kreativ, meeeen er det ikke rigtig, så vil høre om jeg må se jeres og få lidt inspiration 

og også gerne bordkort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Malene84

Highlander skriver:

.... vil gerne selv igang med at være kreativ, meeeen er det ikke rigtig, så vil høre om jeg må se jeres og få lidt inspiration 

og også gerne bordkort..

Gå ind og bliv bruger på bryllupsklar.dk

Anmeld

3. september 2011

lisbethita

Highlander skriver:

og også gerne bordkort..

Hejsa,

Jeg kan anbefale, at du går ind på google og søger på wedding invitations. Der kan du finde god inspiration.

Jeg synes dette her er super flot:

http://www.weddingneeds.net/wp-content/uploads/2010/02/wedding-invitations-designs-1.jpg

Tip: Køb en af de der klæbe-dispensere i Panduro til at sætte satinbåndet fast med. Det er lettest at styre og så er du sikker på, at det holder!

Held og lykke! :-)

Anmeld

3. september 2011

Highlander

Malene84 skriver:

Gå ind og bliv bruger på bryllupsklar.dk

Tak for tippet 

Anmeld

3. september 2011

Highlander

lisbethita skriver:

Hejsa,

Jeg kan anbefale, at du går ind på google og søger på wedding invitations. Der kan du finde god inspiration.

Jeg synes dette her er super flot:

http://www.weddingneeds.net/wp-content/uploads/2010/02/wedding-invitations-designs-1.jpg

Tip: Køb en af de der klæbe-dispensere i Panduro til at sætte satinbåndet fast med. Det er lettest at styre og så er du sikker på, at det holder!

Held og lykke! :-)

Tak for tippet, og ja de er super flotte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.