skal vi tage en status ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Trunte<3

Tænkte på at det kunne være sjovt at lige tage en status opdatering af os her inde på Februar...

Jeg starter:

termin: 23/2-2012

Vægten: minus 6 kg

Føde sted Holbæk

1. jordmor besøg gik super fint. jeg måtte droppe jernpillerne, da min blodprocent var super flot, men jeg skulle begynde at drikke mælk/ eller spise youghurt.

Syntes at der er så lang tid til Gennemscanningen... vil så gerne have afvide hva det er for en lille en der gemmer sig i mavsen på mig, (pige eller dreng) - kan ikke vente Børnene ønsker sig en lillesøster OG en lillebror... men jeg har sagt at der ikke er to børn inde i maven...

Har ikke SÅ meget kvalme mere, og kan godt spise mad nu ( brækkede mig og havde mega kvalme i starten)

kommende datoer skal jeg noget mht baby.

06/10 Gennemscanning + læge snak

12/10 Jordmor

10/11 Egen Læge helbredsundersøgelse + blodprøve

21/11 Glukosebelastning

07/12 Jordmor

28/12 Egen Læge Helbredsundersøgelse

25/01 Jordmor

15/02 Jordmor ( jm sagde at denne dato nok bliver aflyst pga PKS)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Ems30

Trunte<3 skriver:

Tænkte på at det kunne være sjovt at lige tage en status opdatering af os her inde på Februar...

Jeg starter:

termin: 23/2-2012

Vægten: minus 6 kg

Føde sted Holbæk

1. jordmor besøg gik super fint. jeg måtte droppe jernpillerne, da min blodprocent var super flot, men jeg skulle begynde at drikke mælk/ eller spise youghurt.

Syntes at der er så lang tid til Gennemscanningen... vil så gerne have afvide hva det er for en lille en der gemmer sig i mavsen på mig, (pige eller dreng) - kan ikke vente Børnene ønsker sig en lillesøster OG en lillebror... men jeg har sagt at der ikke er to børn inde i maven...

Har ikke SÅ meget kvalme mere, og kan godt spise mad nu ( brækkede mig og havde mega kvalme i starten)

kommende datoer skal jeg noget mht baby.

06/10 Gennemscanning + læge snak

12/10 Jordmor

10/11 Egen Læge helbredsundersøgelse + blodprøve

21/11 Glukosebelastning

07/12 Jordmor

28/12 Egen Læge Helbredsundersøgelse

25/01 Jordmor

15/02 Jordmor ( jm sagde at denne dato nok bliver aflyst pga PKS)

Orv, hvor er du flot stor! Jeg har ikke engang antydningen af en babybule og jeg er 15+5 i dag 

Tillykke med det

Anmeld

7. september 2011

LilleMie

Det kunne være jeg skulle fortsætte, har tænkt på det længe, men ikke lige taget mig sammen  Og det er bare et rigtig flot billede af dig!

termin: 16/2-2012

Vægten: plus 0,7 kg

Fødested: Aalborg

Mærket liv: Nej ikke endnu

Graviditetsgener: Jeg har det generelt godt, selvom jeg har fået det værre de sidste uger. Har mange ligamentssmerter for tiden og er begyndt at have "tømmermænd" næsten hver aften, hvor jeg bare er utilpas, har let kvalme, er træt og rastløs på samme tid, halsbrand. Men synes stadig jeg er billigt sluppet 

Andet: 1. jordmorbesøg gik også rigtig godt, hørte hjertelyd og fik at vide, at min livmoder vokser som den skal 

Kommende datoer skal jeg noget mht baby:

3/10 Gennemscanning + læge snak

24/10 Jordmor (jeg får kun en tid af gangen)

13/12 Forældreforberedelse med fokus på amning

5/1 Information om fødsel på Aalborg Sygehus

9/1 Rundvisning på fødegangen

I får også lige et mavebillede fra i går morges (16+5)

Anmeld

18. september 2011

Mussen2

Sikke en hyggelig tråd. Jeg er bare slet ikek god til at kigge herind i mødregruppedebatten. Kan man ikke få en notifikation, når der er nyt??

jeg er 2. gangs gravid og har en pige på 2 fra juni 09. Hun ved endnu ikke hun skal være storesøster.

termin: 6/2-2012

Vægten: plus 6 kg

Fødested: Viborg

Mærket liv: Ja, siden uge 15  og mærker det dagligt. Har også set liv udenpå maven og manden har også mærket det

Graviditetsgener: Har det generelt godt, har døjet en del med hovedpine, som nu HELDIGVIS (7-9-13) er aftaget. Har og¨å døjet med træg mave, så jeg simpelthen blev så oppustet at jeg lignede en flodhst i forrådnelse. Er for nylig begyndt at døje lidt med plukkeveer. Har en del ligamentssmerter og er øm i maveskindet

Andet: 1. jordemoderbesøg gik godt, hørte hjertelyd.

Skal til Misdannelsesscanning på onsdag Glæder mig Så meget

Anmeld

22. september 2011

Nille-pigen

så kan jeg da også prøve at være med... 

vi venter vores første barn og vi er meget spændte...

Selve graviditeten har for mig ind til videre ikke været en dans på roser, da jeg lider meget af svimmelhed, kvalme, opkast og hovedpine...

termin: 18. februar 2012

vægten er: minus 5 kg

fødested: Randers

mærker liv: hver dag  siden den 30 aug. altså i uge 16

kommende datoer hvor jeg skal noget mht baby:

3. okt: MD skanning

13. dec: 2. jordmoderbesøg

og engang ind imellem disse skal jeg til læge.

og så får I lige et mavebilled fra mig som blev taget i går hvor jeg var 18+4 henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.