50 minutters ventetid hos jordemoder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Anette&Sophia

hvad delle skete der lige for det?
havde en tid kl. 10.10, men kom først ind kl. 11?
kolding sygehus i en nøddeskal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

AnneBJ

Jeg synes min JDM var god til at overholde tiderne... 

Håber det var en engangsforestilling!

Anmeld

1. september 2011

Tona

anetteb skriver:

Ej hvor flippet...jeg har før, i andre sammenhænge oplevet massive ventetider på Kolding Sygehus, men aldrig i forbindelse med min graviditet. Forhåbentlig oplever du det ikke igen

Anmeld

1. september 2011

Lisbeth85

anetteb skriver:

UF - den var slem! Håber de havde nogle gode kvindeblade Og så håber jeg også, at det var første og sidste gang, at det skete for dig

Anmeld

1. september 2011

Mor Christa

Kender det godt.
Nu ved jeg godt det er noget andet med skadestuen, men der haer jeg ventet 3 timer engang Og så ventede jeg ca 40 minutter ved NF dengang jeg skulle scannes .. Bahhh..

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

Eftersom vi har samme Jordemoder, så kan jeg sige, at hun kun var 10 minutter forsinket da jeg skulle ind 14:30, men ja det er irreterende, men sådan er det bare nogle gange, hun har nok haft en akut situation, som krævede hendes tid, selvom det som sagt er træls.

Anmeld

1. september 2011

klmf

Kan være der var flere gravide, der krævede lidt ekstra af hendes tid... Eller sygdom så hun skulle dække flere programmer... Det har nok ikke bare været for at irritere

Anmeld

1. september 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg venter jævnligt i en time på at komme til hos min praktiserende læge - og hver gang minder jeg mig selv om, hvor privilegeret, jeg har følt mig de gange, hvor JEG har haft brug for, at han gav sig ekstra god tid og ikke hastede igennem konsultationen.

Jeg er helt sikker på, at der er en god grund til forsinkelser af den art - det er næppe pga. smalltalk eller sløvhed. Hvis der er alvorlige fysiske eller psykiske problematikker hos bare én af de foregående klienter/patienter, kan tiden hurtigt løbe. En professionel jordemoder smider jo ikke bare en gravid i en alvorlig situation ud for at holde tidsplanen - og er der tale om manglende hjertelyd, en dybt depressiv højgravid eller noget andet "grumt", så skal der være plads og rum for at lade andre vente.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.