Udesko til vuggestue - hjælp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

AndreasMor84

Babymor2010 skriver:

Haha ja godt spørgsmål om de skal sidde i en barnevogn.. Jeg synes også det lyder... hmm ja... 

Jeg må vist liiiiige spørge dem en ekstra gang i morgen. 

Jeg køber futterne, så må de bruge dem  Jeg syntes bare det lød underligt. 

Hvis ikke hun kan gå, skal du da ikke gå ud og invisterer i lukkede sko til hende, hvis hun ikke skal ned og lege.. Jeg har haft mange børn der har haft de der luffer - de er super fine når de ikke kan gå endnu

Hmm.. undersøg det lige igen om det kan passe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

132319

Regn eller termofutter

Anmeld

1. september 2011

Valle81

maria_wt skriver:

Sådan nogen her...

De kan fåes for ingen penge i Bilka, Føtex...

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Solstråle2011 skriver:

Hvis ikke hun kan gå, skal du da ikke gå ud og invisterer i lukkede sko til hende, hvis hun ikke skal ned og lege.. Jeg har haft mange børn der har haft de der luffer - de er super fine når de ikke kan gå endnu

Hmm.. undersøg det lige igen om det kan passe

Nej, det er fuldstændigt forkert at investere i nogle sko, hun ikke kan/må bruge endnu 

Min kæreste studsede også over at de ikke kommer ned, men nu må jeg lige spørge i morgen. Hun sad med et barn da hun snakkede med mig, så måske hun havde ment det andet 

Anmeld

1. september 2011

K&S

Babymor2010 skriver:

Hej piger 

I bliver lige nødt til at hjælpe mig her. Vi havde jo vuggestuestart i dag, hvor de fortalte mig, at de små ikke kommer ned på jorden her i efteråret, meeeeen hun skal have noget fodtøj, som kan tåle at blive vådt. 

Jeg er helt på herrens mark, for min datter kan jo ikke gå endnu, så hvad ville være det nemmeste at købe?

Jeg havde tænkt på nogle termo futter, men det var ikke nødvendigt, sagde de - men hvad så  

Hilsen en forvirret førstegangs-vuggestuemor 

Eeeej, hvorfor kommer de ikke ned på jorden til efteråret

De skal da bare have det rigtige tøj på  og så ellers ud og udforske verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.