Skal vi klage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Anonym trådstarter

Hejsa  Vi står i den situation at vi bor i en bolig hvor vi ikke må have dyr...

der er så nogle som flytted ind for godt 1 mdr siden der har fået fugle og de piper konstant...og der er meget lyt i de her lejligheder. vi vil jo ikke at de bliver smidt ud men alle naboerne kan høre de fugle og de står lige op af vores soveværelse.... men hvad gør vi og hvordan er reglerne når de 1 regler bliver brudt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

-Sigrid-

Jeg tror ikke fisk og fugle gælder ind under "dyr" 

Anmeld

1. september 2011

Den lykkelige

De steder vi har boet har man heller ikke måtte have dyr.. men det var hund, kat osv.. ikke marsvin, kaniner, fisk og fugle..

Anmeld

1. september 2011

wamse

Jeg ville på ingen måde klage over fugle der pipper, der skal langt mere til at det generer mig. Jeg har boet i blok stort set hele mit liv, og har vænnet mig til lyde fra mine naboer, og ser det som noget betrygende, for der er altid nogen i nærheden af mig. 

Kunne i ikke bede dem om, at de ikke står op af jeres soveværelse så? 

Hvis i klager, så vil jeg tror de får en advarsel, om at dyrene skal fjernes.

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

vi må ikke havde dyr her

kun et lille akvarium eller et terraium med skildpadder

Anmeld

1. september 2011

ott

Den lykkelige skriver:

De steder vi har boet har man heller ikke måtte have dyr.. men det var hund, kat osv.. ikke marsvin, kaniner, fisk og fugle..

Jeg tror du har ret men jeg fatter simpelthen ikke at fugle er tilladt. Er da det mest belastende af alle dyr, hvad angår larm.

Anmeld

1. september 2011

Carina1977

Her hvor vi bor, må man heller ikke holde husdyr....dog er det ok at anskaffe sig de dyr der er i bur. Dvs. fisk, fugle, hamster, marsvin osv.

Jeg tror desværre ikke du kan klage over de fugle, selvom det helt sikkert er irriterende.

Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk anskaffer sig fugle. det eneste de gør, det er at pippe, så man bliver helt sindsyg  

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Her hvor vi bor, må man heller ikke holde husdyr....dog er det ok at anskaffe sig de dyr der er i bur. Dvs. fisk, fugle, hamster, marsvin osv.

Jeg tror desværre ikke du kan klage over de fugle, selvom det helt sikkert er irriterende.

Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk anskaffer sig fugle. det eneste de gør, det er at pippe, så man bliver helt sindsyg  

vi ved dyr ikke er tilladt da vi snakked med boligforeningen for 2 mdr siden fordi vi gerne vil have en fugl eller et hamster og der fik vi streng afvide at det måtte vi ikke anskaffe os så risikered vi at blive smidt ud

Anmeld

1. september 2011

Den lykkelige

ott skriver:

Jeg tror du har ret men jeg fatter simpelthen ikke at fugle er tilladt. Er da det mest belastende af alle dyr, hvad angår larm.

Hi hi ja giver dig fuldstændig ret!!! Engang med min eks svigerforældre skulle på ferie sagde jeg at vi da saaaagtens kunne tage deres nymfe parakit (staves?) i de 3 uger...
Er du gal jeg var ved at blive sindsyg efter bare nogle dage!!!

Anmeld

1. september 2011

Carina1977

Anonym skriver:

vi ved dyr ikke er tilladt da vi snakked med boligforeningen for 2 mdr siden fordi vi gerne vil have en fugl eller et hamster og der fik vi streng afvide at det måtte vi ikke anskaffe os så risikered vi at blive smidt ud

Jamen så kan jeg bestemt ikke se noget galt i at I klager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.