Puha har det bare dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. september 2011

SaNiNa

Har idag og i går måtte få far og farfar til at aflevere Nicklas i dp.

igår skulle han heldigvis i legestue og kunne køre md farmor hjem. han plejer jo at køre med hende derned også men hun skulle åbne og så tidlig er vi slet ikke oppe. og idag fik han lige tøj på og så gik han med far ned til farfar så han kunne køre ham i dp idag.

Jeg har bare sådan en kvalme, hovedpine, svimmel, træt, er rigtig utilpas, om det er pga pillerne mod blærebetændelse eller at jeg er ved at være helt brugt, men det kan jo også være jeg faktisk er ved at blive syg.

en godt har jeg det altså sov det meste af dagen i går og har sovet helt frem til kl 10 idag hvilket jeg ellers aldrig gør.

Vågnede ved min telefom ringede for svar fra dyrkningen og der var så ikke noget i, men som han sagde så kunne der godt være noget som de ikke kan måle så skulle forsætte med pillerne og hvis de ikke hjalp inden for et par dag skulle jeg ringe igen.

Min lillepige er stort set ikke aktiv men mærker hende dog en gang i mellem max 6 gang i går med små spark.

Så nu håber jeg bare jeg er frisk nok til at være til Svendborg i eftermiddag vi skal ned til mormor og spise, det ville være så synd for Nicklas hvis vi ikke kommer derned han glæder sig så meget til at komme derned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Mira0911

Det er da slet ikke rart for dig... 

Jeg vågnede med knaldende hovedpine, kvalme og måtte ud og kaste op.... 

Har det stadig skidt... Nøj hvor tøsen er aktiv... 

Anmeld

1. september 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Det er da slet ikke rart for dig... 

Jeg vågnede med knaldende hovedpine, kvalme og måtte ud og kaste op.... 

Har det stadig skidt... Nøj hvor tøsen er aktiv... 

ej hvor sjovt mit hovede er også ved at eksplodere, men har det jo været i 3½ uge nu.

Har kastet op hele natten, og det mindste jeg hoster nu så er det afsted.

Så lige nu må hun altså meget gerne vente med at komme ud, hun er heller ikke spor aktiv selvom jeg slapper af og drikker kold vand hele tiden.

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

ej hvor sjovt mit hovede er også ved at eksplodere, men har det jo været i 3½ uge nu.

Har kastet op hele natten, og det mindste jeg hoster nu så er det afsted.

Så lige nu må hun altså meget gerne vente med at komme ud, hun er heller ikke spor aktiv selvom jeg slapper af og drikker kold vand hele tiden.

Det er lidt pudsigt... 

Hovedpine har jeg så ikke ret tit.. Lige den idag, synes jeg er noget slem... 

Arj en træls nat du har haft dig... Jeg var oppe 2 gange for at tage noget mod halsbranden og så lige tømme blæren et par gange... 

Anmeld

1. september 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Det er lidt pudsigt... 

Hovedpine har jeg så ikke ret tit.. Lige den idag, synes jeg er noget slem... 

Arj en træls nat du har haft dig... Jeg var oppe 2 gange for at tage noget mod halsbranden og så lige tømme blæren et par gange... 

jeg sover stort set ikke om natten, det er meget lidt, sover sådan rimelig de første 3 timer, men der efter er jeg vågen 1000gang for at vende mig og når jeg først har kæmpet mig rund ja så er jeg vågner i lang lang tid. er oppe at tisse ca 1-1½ time men er også utrolig tørstig hele tiden drikker 3L vand i løbet af dagen og gerne 2 store glas om natten.

Min jdm siger det ikke gør noget jeg drikker så meget så længe dte kun er vand.

Ja og så kan jeg jo næsten ikke gå mere det er helt forfærdelig nu, det gør så pisse ondt også derfor jeg troede det var en blærebetændelse som det jo så nok ikke er alligevel.

Anmeld

1. september 2011

MaybeBaby

Har idag og i går måtte få far og farfar til at aflevere Nicklas i dp.

igår skulle han heldigvis i legestue og kunne køre md farmor hjem. han plejer jo at køre med hende derned også men hun skulle åbne og så tidlig er vi slet ikke oppe. og idag fik han lige tøj på og så gik han med far ned til farfar så han kunne køre ham i dp idag.

Jeg har bare sådan en kvalme, hovedpine, svimmel, træt, er rigtig utilpas, om det er pga pillerne mod blærebetændelse eller at jeg er ved at være helt brugt, men det kan jo også være jeg faktisk er ved at blive syg.

en godt har jeg det altså sov det meste af dagen i går og har sovet helt frem til kl 10 idag hvilket jeg ellers aldrig gør.

Vågnede ved min telefom ringede for svar fra dyrkningen og der var så ikke noget i, men som han sagde så kunne der godt være noget som de ikke kan måle så skulle forsætte med pillerne og hvis de ikke hjalp inden for et par dag skulle jeg ringe igen.

Min lillepige er stort set ikke aktiv men mærker hende dog en gang i mellem max 6 gang i går med små spark.

Så nu håber jeg bare jeg er frisk nok til at være til Svendborg i eftermiddag vi skal ned til mormor og spise, det ville være så synd for Nicklas hvis vi ikke kommer derned han glæder sig så meget til at komme derned.

Måske du faktisk er ved at blive syg! Man hører jo at gravide en dag eller to før fødslen kan få fornemmelsen af at blive syg/influenza, men har du ikke haft det skidt lidt længere? Der er i hvert fald omgangssyge både her i Vestjylland og Nordjylland, så der er jo stor risiko for, at du har fanget noget - der kun bliver værre når man er højgravid. Håber du snart får det bedre, så baby kan komme ud til en frisk overskudsmor!

Anmeld

1. september 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Måske du faktisk er ved at blive syg! Man hører jo at gravide en dag eller to før fødslen kan få fornemmelsen af at blive syg/influenza, men har du ikke haft det skidt lidt længere? Der er i hvert fald omgangssyge både her i Vestjylland og Nordjylland, så der er jo stor risiko for, at du har fanget noget - der kun bliver værre når man er højgravid. Håber du snart får det bedre, så baby kan komme ud til en frisk overskudsmor!

Gid jeg viste om det var det for jeg har det bedstem ikke godt. lige nu er jeg da oppe og fået tøj på.

Men hold op jeg sveder og kæmper for ikke at skulle skifte tøj 20 gange.

Håber inderligt ikke jeg er ved at blive syg og slet ikke hvis fødslen også er på vej.

Det er 3½ uge jeg har været små sløj nu med hovdpine, kvalme træhed, sløv.

Faktisk så sløv jeg at jeg ikke har orket at lægge lillepigen tøj i skufferne i det nye fine skab eller få bestil det skide sommerfugle som jeg ellers bare har glædet mig så meget til at bestille.

Skal til jdm på tirsdag så må jeg jo lige snakke med hende om det

Anmeld

1. september 2011

MaybeBaby

Gid jeg viste om det var det for jeg har det bedstem ikke godt. lige nu er jeg da oppe og fået tøj på.

Men hold op jeg sveder og kæmper for ikke at skulle skifte tøj 20 gange.

Håber inderligt ikke jeg er ved at blive syg og slet ikke hvis fødslen også er på vej.

Det er 3½ uge jeg har været små sløj nu med hovdpine, kvalme træhed, sløv.

Faktisk så sløv jeg at jeg ikke har orket at lægge lillepigen tøj i skufferne i det nye fine skab eller få bestil det skide sommerfugle som jeg ellers bare har glædet mig så meget til at bestille.

Skal til jdm på tirsdag så må jeg jo lige snakke med hende om det

Og du er blevet tjekket for SSF!?

Anmeld

1. september 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Og du er blevet tjekket for SSF!?

Ja op til flere gange og alle tallene er jo fine desværre for så viste jeg jo hvorfor jeg hvade det sådan

Anmeld

1. september 2011

MaybeBaby

Ja op til flere gange og alle tallene er jo fine desværre for så viste jeg jo hvorfor jeg hvade det sådan

Hmmm.... Mystisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.