Har idag og i går måtte få far og farfar til at aflevere Nicklas i dp.
igår skulle han heldigvis i legestue og kunne køre md farmor hjem. han plejer jo at køre med hende derned også men hun skulle åbne og så tidlig er vi slet ikke oppe. og idag fik han lige tøj på og så gik han med far ned til farfar så han kunne køre ham i dp idag.
Jeg har bare sådan en kvalme, hovedpine, svimmel, træt, er rigtig utilpas, om det er pga pillerne mod blærebetændelse eller at jeg er ved at være helt brugt, men det kan jo også være jeg faktisk er ved at blive syg.
en godt har jeg det altså sov det meste af dagen i går og har sovet helt frem til kl 10 idag hvilket jeg ellers aldrig gør.
Vågnede ved min telefom ringede for svar fra dyrkningen og der var så ikke noget i, men som han sagde så kunne der godt være noget som de ikke kan måle så skulle forsætte med pillerne og hvis de ikke hjalp inden for et par dag skulle jeg ringe igen.
Min lillepige er stort set ikke aktiv men mærker hende dog en gang i mellem max 6 gang i går med små spark.
Så nu håber jeg bare jeg er frisk nok til at være til Svendborg i eftermiddag vi skal ned til mormor og spise, det ville være så synd for Nicklas hvis vi ikke kommer derned han glæder sig så meget til at komme derned.
Anmeld