Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Planen var at blive gift om 2-3 år, men når nu Krøllen er her bliver vi gift til næste maj
Men vi bliver IKKE gift pga baby
Vores barn var ikke planlagt, så vi har altid sagt at vi ville blive gift før vi fik barn. Sådan endte det ikke, men vi skal ikke giftes lige foreløbig og slet ikke pga. babyen. Vi gifter os når vi føler for det (Læs: Når kæresten tager sig sammen og går på knæ)
Vi skal giftes senere... Ikke KUN pga. baby, men også for at sikre ham og faren, hvis der skulle ske mig noget
Vi vil gerne giftes .. Men har ikke planlagt noget .. Min kæreste synes vi er for unge :b
Men vi skal ikke giftes fordi vi har fået barn .. ( Min farmor tilbød at betalte brylluppet , da jeg fortalte at jeg var gravid ! )
Vi blev gift 3 uger inden vores første datter kom til verden. Vi gjorde det for at sikre hinanden og vores datter. Dog havde vi snakket om at vi ville giftes og vil også have en kirkelig vielse senere (vi blev gift på rådhuset).
Altså: Skulle giftes alligevel, men gjorde det tidligere pga. baby.
Jeg har stemt, at vi ikke skal giftes.
Jeg har en kæreste på kontanthjælp, så for os kan det ikke betale sig, da jeg ellers bliver eneforsørger Så vi nøjes med forlovelsesringen
NinaE skriver:Hej piger.... lidt nysgerrig på jeres planer
Vi skal giftes, men det skulle vi også hvis ikke vi fik børn sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128