Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I dag er jeg 30+0, og rigtig glad Har for første gang i mere end tre måneder kun vågnet tre gange i nat! Er næsten helt veludhvilet! Plejer at vågne mindst en gang i timen pga. smerter i bækkenet. Dumme bækkenløsning! Men ikke i nat Det er en heeelt vild følelse. Det kunne jeg godt vænne mig til
Ellers er alt godt Maven er pænt aktiv, og det er dejligt. Så hvis man ikke tænker på kvalmen, hovedpinen og utilpasheden, så har jeg det faktisk helt godt! Har jeg ikke haft i laaang tid, så det er skønt
Og nå ja, så skal vi ud og hente barnevognen i dag Glæder mig helt vildt til at få den med hjem
Håber i andre har en lige så skøn dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Madam Blå skriver: I dag er jeg 30+0, og rigtig glad Har for første gang i mere end tre måneder kun vågnet tre gange i nat! Er næsten helt veludhvilet! Plejer at vågne mindst en gang i timen pga. smerter i bækkenet. Dumme bækkenløsning! Men ikke i nat Det er en heeelt vild følelse. Det kunne jeg godt vænne mig til Ellers er alt godt Maven er pænt aktiv, og det er dejligt. Så hvis man ikke tænker på kvalmen, hovedpinen og utilpasheden, så har jeg det faktisk helt godt! Har jeg ikke haft i laaang tid, så det er skønt Og nå ja, så skal vi ud og hente barnevognen i dag Glæder mig helt vildt til at få den med hjem Håber i andre har en lige så skøn dag
Det lyder som en dejlig dag
Kan godt huske hvor frisk man kunne føle sig, når man kun var vågnet få gange om natten.
Håber dagen fortsætter lige så skønt for dig
MajseMaja skriver: Det er rart når man kommer lidt på toppen igen og man kan mærke man får energi tilbage. Det er så dejligt at hente barnevognen - her er vi ikke overtroiske så vi har haft barnevognen stående i skuret siden ca. uge 30, det er så dejligt at gå ud og kigge på den og drømme sig til når baby kommer og man skal gå tur med den.. Maja 34+3
Det er rart når man kommer lidt på toppen igen og man kan mærke man får energi tilbage. Det er så dejligt at hente barnevognen - her er vi ikke overtroiske så vi har haft barnevognen stående i skuret siden ca. uge 30, det er så dejligt at gå ud og kigge på den og drømme sig til når baby kommer og man skal gå tur med den.. Maja 34+3
Ja, det er det nemlig
Glæder mig også heeelt vildt til at se den. Min mor har dog insisteret på at hente den, og stille den i hendes garage.. Meen - kan ikke se, hvorfor vi må have alt andet klart, end den.. Så det er ikke sikkert hun får lov til det Kunne jo være dejligt at lige gå ind på lillepigens værelse og trille lidt rundt med vognen
Nessie skriver: Det lyder som en dejlig dag Kan godt huske hvor frisk man kunne føle sig, når man kun var vågnet få gange om natten. Håber dagen fortsætter lige så skønt for dig
Det er det også Ja, det er helt igennem fantastisk! Føler mig næsten som en nyt menneske
Håber også du har en dejlig dag
Madam Blå skriver: Det er det også Ja, det er helt igennem fantastisk! Føler mig næsten som en nyt menneske Håber også du har en dejlig dag
Jo tak, min dag startede kl 4
Og nu er jeg ved at være pænt træt, men har først fri kl 14
Men så skal vi ud at se på hus, og hygge i aften, så det skal nok blive en god dag
Nessie skriver: Jo tak, min dag startede kl 4 Og nu er jeg ved at være pænt træt, men har først fri kl 14 Men så skal vi ud at se på hus, og hygge i aften, så det skal nok blive en god dag
Puha - det var tidligt! Jeg var dog først vågen kl 7 Kan godt forstå, at du er træt. Men dejligt at du snart har fri - og fedt at i skal se på hus Det må være spændende. Rigtig god hyggeaften til jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128