total oppustet mave.. hvad gør man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.583 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

starsofheaven

kender i det at have oppustet mave?
jeg har det hver dag og hele tiden... folk spørger tit om jeg er gavid hvor ejghver gang siger NEJ for fanden da... det gør mig så trist at min mave ser sådan ud og det går meget ud over mit selværd osv osv.. fik nogle pille af lægen som sku neutralisere min tarmflora men intet hjælper sys jeg.. ha i nogle ideér?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Mikkelmusen

15. januar 2009

starsofheaven

Mikkelmusen skriver:

Nu har jeg ikke selv prøvet produktet, men hvad med Imogas?

http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/praepe ratinfo.php?docid=praeparat_info&id=4361

ja er det ik det de reklamrre med i tv? jo har også tænkt på at prøve det... kan håbe det virker

Anmeld

15. januar 2009

Mikkelmusen

Ja netop, den fra reklamerne. Ja det er da et forsøg værd.

Anmeld

15. januar 2009

Mathilde

Det kender jeg alt for godt og så også tit gravid ud inden jeg blev gravid.
Mit skyldes irriteret tyktarm, som rammer mange kvinder. Men så ville du også have hård mave og mavekramper tror jeg.
Ellers er mit forslag også imogas. Irriteret tyktarm kan kun behandles med medicin mod koliksmerter...

Håber du finder en løsning for det kan godt være socialt hæmmende når det er rigtig slemt

Knus Mathilde

Anmeld

28. januar 2009

DK

Nu kommer lige det totalt kedelige svar: Spis sundt!

Altså hvis man får for meget sukker, og for lidt fibre, så bliver maven oppustet.

Det er vigtigt med mange grøntsager og så lidt raffineret sukker som muligt. Jeg er lidt på "kur" i øjeblikket, dvs. jeg spiser sundt, men så lørdag fik jeg både pizza og slik, og lignede en gravid i 6 mdr. der lå og fes hele natten, HA HA HA...

Kedeligt, men langtidsholdbart råd!!!

Anmeld

28. januar 2009

Honningblomst

DK skriver:

Altså hvis man får for meget sukker, og for lidt fibre, så bliver maven oppustet.

Det er vigtigt med mange grøntsager og så lidt raffineret sukker som muligt. Jeg er lidt på "kur" i øjeblikket, dvs. jeg spiser sundt, men så lørdag fik jeg både pizza og slik, og lignede en gravid i 6 mdr. der lå og fes hele natten, HA HA HA...

Enig....og en masse motion.

Anmeld

28. januar 2009

Pia

DK skriver:

Rådet er rigtig godt..

Men hvis man som mig har irreteret tyktarm og nervse tarme, så hjælper en masse sund mad og motion desværre ikke..

Jeg har fået afvide at jeg må indstille mig på altid og have oppustet mave..

Det skal lige siges at jeg tænker meget over min vægt netop fordi jeg er overvægtig..
Men har spurgt min læge om hvorfor min maven virker deform selvom jeg taber mig og han svarede at med mine tarme kunne jeg smide 50 kilo og ville staidg have en topmave..

Så nogle mennesker kan desværre bare ikke slippe af med den oppustet mave,

Pia.

Anmeld

28. januar 2009

Bastian

Pia skriver:

Rådet er rigtig godt..

Men hvis man som mig har irreteret tyktarm og nervse tarme, så hjælper en masse sund mad og motion desværre ikke..

Jeg har fået afvide at jeg må indstille mig på altid og have oppustet mave..

Det skal lige siges at jeg tænker meget over min vægt netop fordi jeg er overvægtig..
Men har spurgt min læge om hvorfor min maven virker deform selvom jeg taber mig og han svarede at med mine tarme kunne jeg smide 50 kilo og ville staidg have en topmave..

Så nogle mennesker kan desværre bare ikke slippe af med den oppustet mave,

Pia.

Jeg lider også af irritabel tyktarm. Min læge siger at sygdommen specielt rammer kvinder af den bekymrede type. Jeg spurgte, om man så kunne få en personlighedstransplantation, men det kan ikke lade sig gøre. Motion og kost skulle alligevel hjælpe med at få maven til at fungere, men det fjerner naturligvis ikke sygdommen - den er kronisk og den skal man desværre lære at leve med.

Anmeld

28. januar 2009

Pia

Bastian skriver:

Jeg lider også af irritabel tyktarm. Min læge siger at sygdommen specielt rammer kvinder af den bekymrede type. Jeg spurgte, om man så kunne få en personlighedstransplantation, men det kan ikke lade sig gøre. Motion og kost skulle alligevel hjælpe med at få maven til at fungere, men det fjerner naturligvis ikke sygdommen - den er kronisk og den skal man desværre lære at leve med.

Hi hi..

Det var sku da smart hvis man kunne få en personlighedstransplantation
Men ja man må bare leve med det..

Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.