Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfor er det at det skal være så skide hårdt at komme ind på livet som alene mor??
Man ved jo godt at det er det bedste, men man føler jo simpelthen verdens største skyld følelse i forhold til det lille bitte menneske man har skabt med sin eks
Alle siger man bare skal spænde ballerne og komme videre, men det er jo ikke bare så lige til når man har elsket et andet menneske så ubetinget som barnets far, tiltrods for at man godt selv vidste man ikke burde gøre det
Synes dagene bliver mere og mere grå og triste. alt flyder ud i et og er bare så hårdt at komme igennem med studie og job
Ved overhoved ikke hvad jeg vil men efter endnu en nat uden søvn er man bare nødt til at få nogle tanker ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du får lige en krammer!Da jeg valgte at blive alene med min dreng, havde jeg så mange følelser, jeg ikke kunne komme ud med. Det var svært at holde sig oprejst.Jeg gjorde så det om aftenen når den bette sov, at jeg satte musik på, tændte stearinlys, og skrev alle mine følelser ned. Det behøvede ikke at ligne et brev, og man kunne aldrig finde hoved eller hale i det. Jeg havde lavet en kasse hvor jeg samlede alle minderne i. Billeder, breve, små gaver osv. Dét hjalp mig rigtig meget! Håber du hurtigt kommer ovenpå!
Kh.
DortheSimonsen skriver: Du får lige en krammer!Da jeg valgte at blive alene med min dreng, havde jeg så mange følelser, jeg ikke kunne komme ud med. Det var svært at holde sig oprejst.Jeg gjorde så det om aftenen når den bette sov, at jeg satte musik på, tændte stearinlys, og skrev alle mine følelser ned. Det behøvede ikke at ligne et brev, og man kunne aldrig finde hoved eller hale i det. Jeg havde lavet en kasse hvor jeg samlede alle minderne i. Billeder, breve, små gaver osv. Dét hjalp mig rigtig meget! Håber du hurtigt kommer ovenpå! Kh.
Det er også min mors råd der er super for mig igennem det her, men hvordan ligger man skyldfølelsen fra sig?
Hvordan fortæller man lige hele verdenen at det menneske man har været uadskellig fra i snart 3 år pludselig har valgt at skide på en og svigte en på det groveste?? Føler mig totalt blottet og bar og til grin over at jeg troede på ham
Anonym skriver: Det er også min mors råd der er super for mig igennem det her, men hvordan ligger man skyldfølelsen fra sig? Hvordan fortæller man lige hele verdenen at det menneske man har været uadskellig fra i snart 3 år pludselig har valgt at skide på en og svigte en på det groveste?? Føler mig totalt blottet og bar og til grin over at jeg troede på ham
Hvorfor fortjener alle mennesker, at vide grunden til valget?!- Der er ikke mange der ved det her. Jeg har valgt kun at fortælle det til min mor og brødre. Hvad andre tænker om sagen, var jeg ret ligeglad med. Det var jo mig der vidste, at det ikke gik!
DortheSimonsen skriver: Hvorfor fortjener alle mennesker, at vide grunden til valget?!- Der er ikke mange der ved det her. Jeg har valgt kun at fortælle det til min mor og brødre. Hvad andre tænker om sagen, var jeg ret ligeglad med. Det var jo mig der vidste, at det ikke gik!
det er ikke som sådan at de skal kende grunden det er bare det med at stå frem og sige man er blevet alene
Et eller andet sted er der jo et håb om at alt er en ubetydelig dum drøm, men jeg ved jo godt at det er sandheden og at det aldrig vil ændres, det er bare skide hårdt
Anonym skriver: det er ikke som sådan at de skal kende grunden det er bare det med at stå frem og sige man er blevet alene Et eller andet sted er der jo et håb om at alt er en ubetydelig dum drøm, men jeg ved jo godt at det er sandheden og at det aldrig vil ændres, det er bare skide hårdt
Hvis du vil, må du gerne skrive til mig over privatbesked.Jeg valgte i starten kun at sige til folk at jeg var blevet alene, hvis de spurgte ind til det. Jeg var slet ikke klar til, at skulle offentliggøre det. Tror ikke det var gået op for mig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128