Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hahahaha !
L.J.L skriver: Til alle jer kommende brude; tjek kanal 4 lige nu det er tidens nye trend med bryllupskjoler, woooow!!! (sarkasme kan være brugt her )
Til alle jer kommende brude; tjek kanal 4 lige nu det er tidens nye trend med bryllupskjoler, woooow!!! (sarkasme kan være brugt her )
Loa skriver:Det værste var så (desværre) ikke engang kjolerne, men måden de små børn dansede på
L.J.L skriver: Ja puha og deres meget udfordrende tøj!!! Tænk engang at det er ganske normalt i deres kultur at 7-8 årige piger ligner prostituerede....sørgeligt....
Ja puha og deres meget udfordrende tøj!!! Tænk engang at det er ganske normalt i deres kultur at 7-8 årige piger ligner prostituerede....sørgeligt....
he he gad godt have set min familie i hovedet hvis jeg havde haft sådan en brudekjole på i sommers da jeg blev gift
Hellige makrel Tyl og julelys.. og pink... NOOOOOOO!
Tak for info, havde glemt alt om programmet og ville så gerne se de 'Rejsendes' måde at fejre bryllup på. Det er godt nok vildt og dyrt! Og spændende
Jeg er i chok over de små pigers påklædning og dans
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128