Nogen der oplever eller har oplevet dette ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

Mca<3

Jeg er gået ind i 30 uge ..
De sidste par dage føler jeg at maven er blevet lidt mindre og jeg er meget lettere , næsten som før jeg blev gravid ..
Er slet ikke øm nogen steder mere ,, Det føltes altså meget underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Mormilla

Ja det har jeg Min dreng var begynd at tabe sig Så synes at du skal snakke med syghuset. Så de lige kan tjekke dig... Hellere være på den sikker side...

Anmeld

15. januar 2009

Mca<3

Mormilla skriver:

Ja det har jeg Min dreng var begynd at tabe sig Så synes at du skal snakke med syghuset. Så de lige kan tjekke dig... Hellere være på den sikker side...

Det var også min tanke Men bliver tjekket op på med scanning hver uge pga for lavt stofskifte og blev tjekket i sidste uge og der var han meget stor .. Hvor hurtigt kan det gå ???

Anmeld

15. januar 2009

Mormilla

3 gangs mor skriver:

Det var også min tanke Men bliver tjekket op på med scanning hver uge pga for lavt stofskifte og blev tjekket i sidste uge og der var han meget stor .. Hvor hurtigt kan det gå ???

Ja det er et godt spørgsmål!!! Jeg fandt først ud af det da jeg var i 37 uge. Jeg havde haft ringet nogen uger før, men de mente at jeg bare skulle ta det med ro så blev ikke tjekket. Så jeg ved ikke hvor hurtigt det går... Er der kommet noget fostervand ud??? Fordi det var der ved mig. Jeg troede bare at det var tis...

Anmeld

15. januar 2009

Mca<3

Mormilla skriver:

Ja det er et godt spørgsmål!!! Jeg fandt først ud af det da jeg var i 37 uge. Jeg havde haft ringet nogen uger før, men de mente at jeg bare skulle ta det med ro så blev ikke tjekket. Så jeg ved ikke hvor hurtigt det går... Er der kommet noget fostervand ud??? Fordi det var der ved mig. Jeg troede bare at det var tis...

undskyld ,, bliver scannet hver md ... Det var det jeg tænkte omkring fostervand .. har intet bemærket ,,, Mon jeg skal kontakte jordmoderen i morgen ???? Tænker bare alt var ok sidste uge , men syntes det har ændret sig meget siden ,.. Til det bedre for mig ,, men ikke sikkert det er det for lille manden ...

Anmeld

15. januar 2009

Mormilla

3 gangs mor skriver:

undskyld ,, bliver scannet hver md ... Det var det jeg tænkte omkring fostervand .. har intet bemærket ,,, Mon jeg skal kontakte jordmoderen i morgen ???? Tænker bare alt var ok sidste uge , men syntes det har ændret sig meget siden ,.. Til det bedre for mig ,, men ikke sikkert det er det for lille manden ...

Jeg vil ringe hvis det var mig. Hellere være på den sikker side...

Anmeld

15. januar 2009

Diana...

Ja sådan har jeg os haft det at når jeg vågnet om morgen følte jeg slet ikke jeg var gravid og det har jeg prøvet flere gange os over flere dage, men min lille dreng vokser og har det dejligt.

Knus

Anmeld

15. januar 2009

Pia.

Det har jeg ikke prøvet... ikke hvad jeg kan huske i hvert fald... men ring lige for en sikkerheds skyld til fødeafd. og fortæl dem hvordan du føler det...

Tit kan bare en samtale give ro i sindet....

Stort knus Pia.

Anmeld

15. januar 2009

Mca<3

Tak for svar alle sammen Dejligt du Diana har prøvet det samme .
Ringer og hører dem for en sikkerheds skyld i morgen .. knus Tanja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.