Hovedpine, hvor obs skal man være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.529 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

Stumpen

i forhold til hovedpine og svangerskabsforgiftning??

Qnus Anja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Diana...

Du skal være obs på svimmelhed hovedpine ondt i maven og en ting mere jeg ikke lige kan huske... Men hvis det bare er en hovedpine så tror jeg ikke man skal være så nervøs jo hvis det selvfølgelig ikke går væk...

Anmeld

15. januar 2009

Stumpen

Okay -tak for det.. jamen det er blot hovedepine der kommer og går, men skulle lige høre hvordan og hvorledes det nu lige er ;O)
Qnus Anja..

Anmeld

15. januar 2009

Mikkelmusen

Jeg har rigtig meget hovedpine, og havde det også i første graviditet. Det er vist også helt normalt at det er værre når man er gravid, så hvis du ikke har andre symptomer skal du vist ikke være bekymret

Anmeld

15. januar 2009

Lise

Jeg havde hovedpine hver dag i en længere periode i min graviditet... fik det undersøgt hos lægen og jeg havde mega blodmangel - har du fået undersøgt det?

Anmeld

15. januar 2009

Mikkelmusen

jeg ved ikke om du mente mig Lise, men jeg har fået målt blodprocent og alt det og den er som den skal være... Så det er ihvertfald ikke det.

Anmeld

15. januar 2009

Stumpen

Tak Lise, det vil jeg prøve hvis det fortsætter..
Qnus Anja..

Anmeld

15. januar 2009

Maria9990

Stumpen skriver:

i forhold til hovedpine og svangerskabsforgiftning??

Qnus Anja...

Da jeg ventede Victoria var jeg ved jordemoder ca. 3 uger før termin, jeg havde godtnok lidt ondt i hovedet og da hun tog mit blodtryk, var det alt, alt for højt. (Hun sagde hun aldrig havde set noget lignende)

Jeg kom på fødegangen og fik kørt en kurve, og målt mit blodtryk, der var det normalt, så tog de det igen inden jeg skulle hjem og der var det igen alt for højt, meget mærkeligt som det svingede!
Jeg skulle regelmæssigt gå til læge, men nåede ikke så meget da jeg fødte 6 dage efter.

Så jeg ville nok være obs på det, ikke fordi jeg havde svangerskabsforgiftning, men som hun sagde kunne det jo være begyndende.
Så hvis du stadig har ondt imorgen kunne du jo lige aflevere en urinprøve og få målt dit blodtryk

Knus.

Anmeld

15. januar 2009

M&F&C

Synes du skal gå til lægen og blive undersøgt .... bare for at se om der er svangerskabsforgiftning på vej. Jeg havde svangerskabsforgiftning med forhøjet blodtryk (røg på blodtryksnedsættende medicin) - og skulle gå til tjek hver 2. - 3. dag hvor jeg fik kørt strimmel og fik målt blodtryk. Fik beskeden at hvis jeg begyndte at få hovedpine skulle jeg ringe til min jordmoder og hvis hun ikke var til at komme i kontakt med, så fødegangen. De tager det ret alvorligt. Ved ikke hvor langt du er henne osv. Men jeg blev sat igang før tid, da de mente at nu havde min krop altså bedst af ikke at være gravid mere. Det var 2 uger før tid.

Held og lykke - og så håber vi at alt er som det skal være!
Men et tjek skader jo aldrig ... hellere én gang for meget, end én gang for lidt.

Knus Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.