-kg = Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2011

JulieAlex89

Hejsa allesammen

Jeg ville spørger jer om hvor mange af jer herinde har haft svært ved at bliv gravid pga overvægt. 

Mit spørgsmål til jer er: Om i ved at tabe jer er blevet gravid? og om hvor lang tid efter i havde tabt jer, i blev gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

_-Kathrine-_

JulieAlex89 skriver:

Hejsa allesammen

Jeg ville spørger jer om hvor mange af jer herinde har haft svært ved at bliv gravid pga overvægt. 

Mit spørgsmål til jer er: Om i ved at tabe jer er blevet gravid? og om hvor lang tid efter i havde tabt jer, i blev gravid?

En måned efter jeg begyndte at tabe mig og 5 kg mindre blev jeg gravid...-så her var det kosten der skulle laves om på og det gav pote

Anmeld

31. august 2011

Giraffen

JulieAlex89 skriver:

Hejsa allesammen

Jeg kender ikke til det selv, men min faster har altid lidt af overvægt

Da lægerne laaaangt om længe fandt ud af at det (også) hang sammen med en hormonubalance og hun fik noget medicin for det, så raslede kiloene af og vupti så blev hun gravid og har født den dejligste lille dreng det var slet ikke 'meningen' at hun sku ku få børn så det var bare så dejligt for dem 

Anmeld

31. august 2011

Anonym

Jeg er meget overvægtig og der gik 7 mdr før den var i "skabet" og troede det var min overvægt der gjorde jeg ikke blev gravid hehe, men vupti så var den der . . Men har en veninde der tabte sig ca 10 kg og vupti så blev hun gravid efter at have prøvet i nogle år . .

Anmeld

31. august 2011

JulieAlex89

_-Kathrine-_ skriver:

En måned efter jeg begyndte at tabe mig og 5 kg mindre blev jeg gravid...-så her var det kosten der skulle laves om på og det gav pote

Aj hvor fedt

Anmeld

31. august 2011

JulieAlex89

Giraffen skriver:

Jeg kender ikke til det selv, men min faster har altid lidt af overvægt

Da lægerne laaaangt om længe fandt ud af at det (også) hang sammen med en hormonubalance og hun fik noget medicin for det, så raslede kiloene af og vupti så blev hun gravid og har født den dejligste lille dreng det var slet ikke 'meningen' at hun sku ku få børn så det var bare så dejligt for dem 

Aj hvor dejligt for hende! Håber dette også sker for mig

Anmeld

31. august 2011

JulieAlex89

Anonym skriver:

Jeg er meget overvægtig og der gik 7 mdr før den var i "skabet" og troede det var min overvægt der gjorde jeg ikke blev gravid hehe, men vupti så var den der . . Men har en veninde der tabte sig ca 10 kg og vupti så blev hun gravid efter at have prøvet i nogle år . .

Aj hvor dejligt! Jah håber også bare at der sker noget nårh jeg nu har tabt mig

Anmeld

31. august 2011

Anonym

JulieAlex89 skriver:

Aj hvor dejligt! Jah håber også bare at der sker noget nårh jeg nu har tabt mig

Baby kommer nok hurtigere end du tror . .krydser fingre for dig  

Anmeld

31. august 2011

JulieAlex89

Anonym skriver:

Baby kommer nok hurtigere end du tror . .krydser fingre for dig  

Mange tak

Anmeld

31. august 2011

Giraffen

JulieAlex89 skriver:

Aj hvor dejligt for hende! Håber dette også sker for mig

Du får hvertfald lige nogle krydsede fingre herfra

og held og lykke med begge projekter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.