Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malene84 skriver: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ hahaha
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ hahaha
Har du en fornemmelse af at han VIL fri eller planlægger du bare og håber på han møder op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har du friet??
K&S skriver: Har du en fornemmelse af at han VIL fri eller planlægger du bare og håber på han møder op
Han har planlagt at fri.. han ved hvornår... er ved at kradse af over der ikke sker noget...
isabellamor skriver: har du friet??
nej den vil jeg ikke tage fra ham... jeg skal nok fri, hvis han stadig ikke har gjort det d. 03.08.12 HAHAHA
Malene84 skriver: Heeey piger... Nu har jeg efterhånden fået et par breve fra nogen af jer, inde på bryllupsklar. Hvor mange af jer er derinde? Og kan I bruge det forum til noget? Lyder sgu helt som en reklame for siden, men jeg er egentlig bare nysgerrig hvad der optaget vores tid (uden for baby.dk  
Heeey piger...
Nu har jeg efterhånden fået et par breve fra nogen af jer, inde på bryllupsklar. Hvor mange af jer er derinde?
Og kan I bruge det forum til noget?
Lyder sgu helt som en reklame for siden, men jeg er egentlig bare nysgerrig hvad der optaget vores tid (uden for baby.dk  
Jeg er derinde og hedder sally24. Og jeg ville ikke undvære det. Bruger faktisk den side mere end nogen anden side.
jamen det kommer jo nok ikke som en kæmpe overraskelse for dig at jeg også er derinde men til andre der gerne vil finde mig derinde hedder jeg noget så opfindsomt som.... Caroline86 haha
Malene84 skriver: Han har planlagt at fri.. han ved hvornår... er ved at kradse af over der ikke sker noget...
Hihi, det kan jeg godt forstå
Meeeen mon ikke der kommer et lille indlæg fra dig, når det er sket jeg glæder mig allerede!
jeps jeg er også der inde
jeg bruger mest redskaberne om gæsteliste og budget osv. og så diy forumet
Caroline86 skriver: jamen det kommer jo nok ikke som en kæmpe overraskelse for dig at jeg også er derinde men til andre der gerne vil finde mig derinde hedder jeg noget så opfindsomt som.... Caroline86 haha
hi hi har fundet dig skal du ikke ha noget profil billede på så man kan kende dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128