Hvor mange af jer gemmer jer inde på bryllupsklar.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

K&S

Malene84 skriver:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ  hahaha

Har du en fornemmelse af at han VIL fri eller planlægger du bare og håber på han møder op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Isabella_mor

Malene84 skriver:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ  hahaha

har du friet?? 

Anmeld

31. august 2011

Malene84

K&S skriver:

Har du en fornemmelse af at han VIL fri eller planlægger du bare og håber på han møder op

Han har planlagt at fri.. han ved hvornår... er ved at kradse af over der ikke sker noget...

Anmeld

31. august 2011

Malene84

isabellamor skriver:

har du friet?? 

nej den vil jeg ikke tage fra ham... jeg skal nok fri, hvis han stadig ikke har gjort det d. 03.08.12 HAHAHA

Anmeld

31. august 2011

samantha1986

Malene84 skriver:

Heeey piger...

Nu har jeg efterhånden fået et par breve fra nogen af jer, inde på bryllupsklar. Hvor mange af jer er derinde?

Og kan I bruge det forum til noget?

Lyder sgu helt som en reklame for siden, men jeg er egentlig bare nysgerrig hvad der optaget vores tid (uden for baby.dk &nbsp

Jeg er derinde og hedder sally24. Og jeg ville ikke undvære det. Bruger faktisk den side mere end nogen anden side.

Anmeld

31. august 2011

Caroline86

jamen det kommer jo nok ikke som en kæmpe overraskelse for dig at jeg også er derinde men til andre der gerne vil finde mig derinde hedder jeg noget så opfindsomt som.... Caroline86 haha

Anmeld

31. august 2011

K&S

Malene84 skriver:

Han har planlagt at fri.. han ved hvornår... er ved at kradse af over der ikke sker noget...

Hihi, det kan jeg godt forstå

Meeeen mon ikke der kommer et lille indlæg fra dig, når det er sket  jeg glæder mig allerede!

Anmeld

31. august 2011

Kay

Malene84 skriver:

Heeey piger...

Nu har jeg efterhånden fået et par breve fra nogen af jer, inde på bryllupsklar. Hvor mange af jer er derinde?

Og kan I bruge det forum til noget?

Lyder sgu helt som en reklame for siden, men jeg er egentlig bare nysgerrig hvad der optaget vores tid (uden for baby.dk &nbsp

jeps jeg er også der inde

jeg bruger mest redskaberne om gæsteliste og budget osv. og så diy forumet

Anmeld

31. august 2011

piap

Caroline86 skriver:

jamen det kommer jo nok ikke som en kæmpe overraskelse for dig at jeg også er derinde men til andre der gerne vil finde mig derinde hedder jeg noget så opfindsomt som.... Caroline86 haha

hi hi har fundet dig skal du ikke ha noget profil billede på så man kan kende dig

Anmeld

31. august 2011

mth1987

Så er jeg også hoppet på bølgen. Har været inde og lure et par gange på siden men nu blir man jo fristet af jer andre tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.