Underlivet efter en fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Anonym trådstarter

er det normalt at have rigtig ondt i underlivet efter en fødsel? altså det er ved at være nogle dagee sidden nu...

Men det er ligesom om der hænger en 'hudflappe' der i den ene side. Blev syet med 3 sting. men det gøre bare ekstremt ondt nogle gange..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Muffinmus

havde ret ondt i understellet i 3 uger, så mindre ondt de næste 3 uger, men ubehag når jeg stod længe eller gik ture.

Generelt sad jeg ned det meste af tiden den første uge....for det trak og stak alle vegne når jeg rejse mig, blev syet 45 min, men ved sørme ikke vor mange sting:-)

brugte isbind til at køle mig med.

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

havde ret ondt i understellet i 3 uger, så mindre ondt de næste 3 uger, men ubehag når jeg stod længe eller gik ture.

Generelt sad jeg ned det meste af tiden den første uge....for det trak og stak alle vegne når jeg rejse mig, blev syet 45 min, men ved sørme ikke vor mange sting:-)

brugte isbind til at køle mig med.

Ja okay

Min kæreste blir bare ved med at sige jeg skal gå til læge. Syntes ikk det er det man mest har lyst til efter en fødsel.. Og gider jo ikke hvis det er helt normalt

Anmeld

31. august 2011

Muffinmus

det kan faktisk gøre ondt når det heler fordi det trækker og stiker pga tråede osv.

Men er du meget utryg, så får det tjekket, tager dem 2 min at konstatere at alt er ok eller ikke:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.